Beantwoord

Experiabox V10 slechte wifi verbinding

  • 29 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Wij hebben een experiabox V10. Alleen de Wifi is erg traag en in sommige delen van het huis is er gewoon geen signaal. Wij zouden graag de mogelijkheden willen horen voor een eventuele versterker.
icon

Beste antwoord door Joep1965 29 augustus 2019, 15:55

Gelukkig is daar vanalles aan te doen. Heb he de Wi-Fi tuner al gedaan? Nee?? Kijk dan hierhttps://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/flow
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Gelukkig is daar vanalles aan te doen. Heb he de Wi-Fi tuner al gedaan? Nee?? Kijk dan hierhttps://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/flow
Reputatie 7
Badge +19
Hi L.V, welkom hier.

Joep helpt je al op weg zie ik. Ik ben wel benieuwd wat traag precies inhoudt. Werkt het met een kabel wel goed? Is het WiFi signaal overal in huis traag? Ook naast de Experiabox? Wat meet je als je hier een speedtest uitvoert?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.

Reageer