Vraag

Experiabox v10 wireless doet t niet

  • 5 May 2019
  • 5 reacties
  • 7792 keer bekeken

Na vakantie geen WiFi. Experiabox geeft geen WiFi signaal. Uit en aan gezet maar geen resultaat.

Vlak voor vakantie was er een WiFi versterker tussen gezet door een monteur. Die er maar uitgehaald om te kijken of dat helpt maar de box geeft geen WiFi dus versterker maakt dan ook niet uit. Via site van KPN al probleemoplosser geprobeerd. Lijkt niks aan de hand....iemand ideeen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
@Smurx

Zou je je modem eens een harde reset willen geven? Door achterop de modem met een paperclipje het RESET-knopje even ingedrukt te houden, totdat ie opnieuw opstart. Dan gaat ie terug naar fabrieksinstellingen.

Het kan dus zijn dat je de wifi-wachtwoorden opnieuw moet instellen in de V10.

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Smurx, welkom! Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik hoe het er aan onze kant voor staat!
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Smurx, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Is het inmiddels opgelost? Mocht je nog hulp willen, weet je ons te vinden.
als je een WiFi versterker (experia wifi) hebt schakelt hij de wifi uit op de v10 dat is kennelijk normaal
als je deze er tussen weg haalt en dan handmatig de wifi weer aan zet moet het werken (192.168.2.254)
zodra je die experia wifi er tussen drukt is de kans groot dat de wifi op de v10 weer uitgeschakeld word
om deze rede (had ik al vaak aangegeven in het pilot experia wifi) werkt kpn fon niet meer met de experia wifi omdat je de wifi op de experiabox aan moet hebben om fon te kunnen gebruiken
ik snap dan ook niet nu naar bijna een jaar dat kpn niet met een oplossing komt
klanten die een v8/9/10 hebben en meer wifi willen en dan de experia wifi krijgen word plots de wifi uit gezet en dan hebben deze klanten geen wifi meer bv in de woonkamer als ze een experia wifi plaatsen op de boven verdieping
al met al slecht de lap oplossing plaats maar een 2e of 3e experia wifi naast je experiabox
wat ben ik blij met mijn Netgear r9000 en de experiabox wifi uit