Beantwoord

Experiabox v10A

  • 3 March 2019
  • 1 reactie
  • 273 keer bekeken

Wij hebben sinds februari een nieuwe experia box v10A aangesloten. Voorheen, met onze oude modem, hadden we geen problemen en werkte de WiFi naar behoren. Met de nieuwe experia box valt de WiFi weg, valt de televisie uit bij online kijken, ook bij luisteren van muziek valt WiFi weg. Het is echt diverse keren per dag. Ik heb al de WiFi tuner gebruikt om het te optimaliseren, maar dat heeft helaas geen effect gehad. Ik overweeg een overstap naar een andere aanbieder, want dit is echt geen doen.
icon

Beste antwoord door ufovolvo 3 March 2019, 16:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 1
Van dit vervelende verschijnsel heb ik ook last gehad, maar sinds ik vorige week een update van deze router uitgerold kreeg, is het bij mij over. Dit was een probleem in de firmware van de router, waardoor het WIFI deel van de router vast kon lopen.

Kunt u ook kijken welke firmwareversie er nu op uw router staat. Is dat nog build 184? Dan is de storing verklaard. Dan wel vreemd, dat de nieuwe firmware er bij u nog niet op staat, maar ze hebben gesteld het uitrollen in blokken, gedurende de nacht te doen en ik weet niet hoe lang ze er dan over doen om iedereen te voorzien.

Is het al build 190, dan heeft u de nieuwe firmware al en dan moet ik helaas stellen dat ik het antwoord dan niet kan geven. Dan zal een van de moderatoren hierin moeten duiken...