Beantwoord

Experiabox V10A

  • 23 June 2019
  • 13 reacties
  • 527 keer bekeken

Sinds begin dit jaar experiaBox V10A
sinds begin juni moet ik zo ongeveer iedere dag de box opnieuw resetten, omdat er geen verbinding is met internet.
vervelend dat jullie wel de prijzen verhogen, maar tegelijkertijd niet nakomen wat je zegt: investeren in netwerk en dienstverlening


*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door MWGE 9 July 2019, 21:38

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @MWGE. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je steeds de ExperiaBox moet resetten. Dat is zeker niet de bedoeling. Heb je problemen met jouw WiFi verbinding of ook met de bekabelde verbinding? Werken de overige diensten (Interactieve TV, vaste telefoon) wel goed? Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken.
er is gewoon geen internet verbinding en de tv ontvanger heb ik ook al een paar keer moeten resetten.
ik heb mijn profiel aangevuld
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb jouw verbinding doorgemeten en zie dat er vandaag al 1 verbrekende verbinding is geconstateerd. Om dit probleem zo snel mogelijk te kunnen verhelpen is het voor mij belangrijk om te weten of het om een draadloze of bekabelde verbinding gaat en op welke manier de tv-ontvanger is verbonden met de ExperiaBox.
Een bekabelde verbinding met de computer en een draadloze verbinding tv met de experiabox. Deze verbindingsset heb ik al doorgelopen en doet het. Het probleem lijkt in de experiabox te zitten
Reputatie 7
Badge +21
Ik verwacht zelf ook dat het probleem verholpen wordt met een nieuwe ExperiaBox. Je kan morgen na 14.30 uur de ExperiaBox omruilen bij het dichtstbijzijnde servicepunt (U-stal). Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt?
En waar kan ik die u-stal vinden ? Kan er niet een experia-box naar mijn adres worden gestuurd?
Reputatie 7
Badge +21
Je ontvangt zo een privébericht van me, daarin vind je alle informatie over deze omruil.
Reputatie 7
Badge +21
@MWGE Heb je de ExperiaBox inmiddels omgeruild en is het probleem daarmee verholpen?
Ik heb de box omgeruild en daarmee is het probleem opgelost
Reputatie 7
Badge +21
Wat fijn! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden. ☺️
Inmiddels is het een maand verder, de eerste week deed alles het naar behoren.
daarna opnieuw iedere dag wegvallen internet, tv.
na opnieuw opstarten experiabox doet het dan weer.
zo langzamerhand word ik het wel zat.
bij levering van de eerste box werd aangegeven, dat het het allemaal beter zou doen.
inmiddels is mij duidelijk, dat deze belofte niet wordt waargemaakt.
en de kpn verhoogt ook doodleuk de prijzen met beloftes investeren in beter netwerk.
graag een afdoende oplossing voor dit probleem.
via alle storingen heb ik wel de indruk, dat ik niet de enige ben, die klaagt over de kpn
Blijkbaar is degene die mij moet beantwoorden van de KPN met vakantie!
zo langzamerhand word ik steeds meer geïrriteerd door dit probleem
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @MWGE. Het klopt dat ik met vakantie was, maar ben inmiddels weer terug. Wat vervelend dat dezelfde problemen weer terug zijn. Aangezien het vervangen van de ExperiaBox het probleem niet heeft verholpen, lijkt het mij verstandig om een monteur aan te sturen. Hij kan ter plekke bekijken hoe we dit probleem blijvend kunnen verhelpen. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

Reageer