Beantwoord

ExperiaBox V10A blijft rood branden

  • 28 maart 2019
  • 8 reacties
  • 872 keer bekeken

Harde reset gedaan, 2x, start op, ff groen, dan blauw knipperen en dan rood.
icon

Beste antwoord door Vikash 28 maart 2019, 19:50

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @Ptiebie. Ik kom op jouw postcode en huisnummer geen abonnement bij KPN tegen. Weet je zeker dat je een abonnement bij KPN hebt afgesloten? Telfort levert ook een ExperiaBox V10a, wellicht heb je daar een abonnement afgesloten?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond @Ptiebie . Welkom op het forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen werkende diensten hebt. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor uitzoeken waarom het servicelampje rood blijft branden. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 1
Doe dat in je profiel aub niet zo openbaar.
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @Ptiebie. Ik kom op jouw postcode en huisnummer geen abonnement bij KPN tegen. Weet je zeker dat je een abonnement bij KPN hebt afgesloten? Telfort levert ook een ExperiaBox V10a, wellicht heb je daar een abonnement afgesloten?
Ja bij Telfort, maar dat is toch ook KPN?
Reputatie 7
Badge +10
Telfort is op dit moment een zelfstandige dochter van KPN, met eigen (administratieve) systemen.
De plannen om Telfort in KPN op te nemen liggen in de toekomst.
Tot die tijd moet je dus bij Telfort zijn.
ok, dank
Reputatie 7
Badge +17
In dat geval kan je deze vraag stellen op het Telfort Forum. Ik hoop dat het probleem zo snel mogelijk wordt verholpen. Graag gedaan en alvast een goed weekend toegewenst!

Reageer