ExperiaBox V10A blijft rood branden

  • 19 May 2019
  • 2 reacties
  • 230 keer bekeken

Eerst groen daarna kort blauw knipperen en nu blijft het lampje rood branden. Ik heb al meerdere keren een reset gedaan maar nog steeds hetzelfde resultaat

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Maartjevf. Welkom op het forum! Wat vervelend dat het lampje rood blijft branden. Kan je nog gebruik maken van internet of televisie? Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg hebt verholpen. Mocht het probleem nog niet verholpen zijn, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer