Beantwoord

Experiabox v10a blijft rood branden.

  • 6 January 2020
  • 7 reacties
  • 1202 keer bekeken

Sinds vandaag gaat mijn abonnement in hussel thuis.

Jammer genoeg blijft mijn Experia box v10a een rood lampje branden.

Ik heb wel Wi-Fi maar geen internet.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 January 2020, 09:56

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19

Een rood lampje is nooit goed. Heb je bericht gehad dat je aansluiting ook echt is opgeleverd?

Dat is juist ook raar ik heb donderdag  2 januari al een sms gehad dat ik kon internetten.

Maar mij abonnement gaat pas sinds vandaag in.

Al contact met de klantenservice maar die konden jammer genoeg niet veel doen.

Ik moet een afspraak maken met een monteur, maar vind het juist leuk om zelf op te lossen omdat ik zelf ook technisch onderlegd ben.

Badge +19

Haha ik doe het ook het liefst zelf maar hier gaat iets mis voor het modem en daar kunnen wij niet bij!! 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JMV91. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van onze diensten. Heb je inmiddels al een afspraak met één van onze monteurs? Als je nog geen afspraak hebt, dan kan je via onze Online tool zelf een afspraak inplannen. Voordat je een afspraak maakt met onze monteur kan je misschien nog even proberen om de ExperiaBox te resetten. Wellicht verhelpt dit het probleem. Ik hoor graag van je of het is gelukt. 

Reputatie 7
Badge +21

@JMV91 Ik heb helaas nog geen reactie van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat het gelukt is om een afspraak te maken met één van onze monteurs of dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Goedendag,

 

Ik heb een afspraak gemaakt met de monteur.

Het is dus nog even afwachten.

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed! Laat je mij weten hoe het afloopt?

Reageer