Sinds vandaag gaat mijn abonnement in hussel thuis.
Jammer genoeg blijft mijn Experia box v10a een rood lampje branden.
Ik heb wel Wi-Fi maar geen internet.
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineelSinds vandaag gaat mijn abonnement in hussel thuis.
Jammer genoeg blijft mijn Experia box v10a een rood lampje branden.
Ik heb wel Wi-Fi maar geen internet.
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineelDat is juist ook raar ik heb donderdag  2 januari al een sms gehad dat ik kon internetten.
Maar mij abonnement gaat pas sinds vandaag in.
Al contact met de klantenservice maar die konden jammer genoeg niet veel doen.
Ik moet een afspraak maken met een monteur, maar vind het juist leuk om zelf op te lossen omdat ik zelf ook technisch onderlegd ben.
Haha ik doe het ook het liefst zelf maar hier gaat iets mis voor het modem en daar kunnen wij niet bij!!Â
Hoi
Goedendag,
Â
Ik heb een afspraak gemaakt met de monteur.
Het is dus nog even afwachten.
Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.