Beantwoord

Experiabox V10A DNS

• 3 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 304 keer bekeken

Wij hebben sinds vorige week een V10A, deze lijkt echter een DNS probleem te hebben. Het duurt steeds een paar seconden voordat een pagina geladen wordt, binnen deze pagina gaat internetten vervolgens vlot. Ga je echter naar een nieuwe website, moet je weer een paar tellen wachten tot er iets gebeurt. Dit probleem doet zich voor op alle apparaten binnen het netwerk. Het issue is eenvoudig te omzeilen door op je computer DNS handmatig in te stellen op bijvoorbeeld Google (8.8.8.8), maar dit lijkt me niet de bedoeling. Groeten, Maurice
icon

Beste antwoord door Alex_P 8 oktober 2018, 17:41

Hoi Alex_P,
Ik heb mijn profiel van relevantie informatie voorzien.
De Experiabox heb ik meermaals herstart vanuit de portal, echter nog geen (harde) reset.
Groeten en een fijne dag,
Maurice

Zou je in dit geval alsnog een harde reset willen uitvoeren en kijken of dat het probleem oplost?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
HI Maurice, welkom hier. Dit lijk mij inderdaad niet de bedoeling, zeker niet een paar seconden. Mag ik aannemen dat je je Experiabox al hebt gereset?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hoi Alex_P,
De Experiabox heb ik meermaals herstart vanuit de portal, echter nog geen (harde) reset.
Maurice
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Alex_P,
Maurice

Zou je in dit geval alsnog een harde reset willen uitvoeren en kijken of dat het probleem oplost?
Reputatie 7
Badge +19
mvdz, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
mvdz, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Beste Alex, de harde reset lijkt inderdaad de oplossing! Enerzijds amateuristisch van mij om dat niet eerder zelf te bedenken, anderzijds opmerkelijk dat je een modem nieuw uit de doos eerst een harde reset moet geven alvorens je hem kunt gebruiken 😉 Hoe dan ook dank!
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan uiteraard, met een harde reset haal je overigens alle instellingen opnieuw op. Vandaar dat dit de oplossing is verwacht ik. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer