Beantwoord

Experiabox v10A - geen wifi naar mobiel en tv

  • 9 February 2019
  • 13 reacties
  • 281 keer bekeken

Heb nieuwe experiabox aangesloten , ik heb alles draadloos nu heb ik wel tv en internet op laptop maar geen WiFi verbinding naar mijn mobiels en tv

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 February 2019, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Heb je jouw oude Experia Box nog?
Zo ja, sluit die dan weer aan en wacht tot het moment dat KPN eindelijk eens goede firmware op die V10A weet te plaatsen zodat de DHCP server van dat ding gaat doen wat die moet doen en dat de wifi eindelijk eens normaal gaat werken.

Dit is mijn welgemeende advies en aan KPN een dringende oproep om eens te gaan zorgen dat de ellende met die V10A gaat stoppen.
Ja dank je wel wjb ik heb dat toevallig al gedaan de v9 terug geplaatst en alles deed het weer gelijk goed , ik gaat het gewoon in de gaten houden tot ze met een oplossing komen 👍🏻
Reputatie 7
Badge +11
Even een vraagje,hoe is het jullie gelukt om je oude Expedia box te behouden,ik moest hem pas omruilen,dus oude inwisselen toen pas kreeg ik een nieuwe?
Reputatie 7
Badge +11
Of sturen jullie een dummie terug😂👍
Hallo tycha , nee ik had 6 weken al problemen met een oude modem toen heb ik een v9 modem gehad , nu kreeg ik een e-mail van KPN dat de v10a klaar lag , maar v9 deed jet prima maar ik heb vanmiddag toch die v10 geprobeerd maar kreeg geen WiFi dus gelijk v9 terug gehangen en nu werkt het prima , maar ik moest wel eerste keer die oude modem inleveren , maar ik denk dat ze niet weten dat ik al die v9 had gehad
Reputatie 7
Badge +11
Oke dat is dan gelukkig voor jou👍
Reputatie 7
Ik gebruik een EdgeRouter Lite 3 i.p.v. een Experia Box.
Ik heb nog een TG789vn, V7, V8, V9 en een V10 liggen. 😎
De V10 doet verlopig nog als "veredelde" VoIP ATA dienst voor onze vaste telefoon.
Reputatie 7
Badge +11
Verzamelaar😂👍
Wjb jij ben wel een techneut volgens mij haha
Reputatie 7
Wjb jij ben wel een techneut volgens mij haha
Valt wel mee hoor, ze staan allemaal in mijn rariteitencabinet waarin ondertussen een behoorlijk omvangrijke verzameling computer apparatuur is opgenomen waaronder mijn eerste computer, een Acorn Atom uit 1981 met een enorm geheugencapaciteit van 3K RAM en 8K ROM. Ook mijn eerste modem is daar terug te vinden die een snelheid had van 2400 baud waarmee je in die dagen kon inbellen bij Bulletin Board Systems de voorloper van internet.
Best grappig om de technische ontwikkeling van bijna 40 jaar eens terug te zien.
Ja je heb gelijk , het gaat verschrikkelijk snel allemaal zeker als je wat ouder wordt. Maar als ik iets hier over moet weten probeer iktoch jou te bereiken , ik denk dat jij wel goede oplossingen weet , alleen als KPN niet kan helpen dan met hun standaard oplossingen . 🤷🏼‍♂️
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, el nocho! Jammer dat je ook issues ervaart met de V10A. Ik begrijp dat het met je oude Experia Box nu eerst weer in orde is.

We verwachten deze maand een nieuwe firmware die in ieder geval met de DHCP aan de gang gaat. Dus als je daarna weer met de V10A aan de gang wilt, kom hier vooral terug. Dan kunnen we je helpen om dit zo optimaal mogelijk aan te sluiten.
Hoi Erik , ja ik ga dat zeker in de gaten houden met die firmware , bedankt voor de info