Beantwoord

Experiabox V10a handleiding

  • 11 August 2019
  • 4 reacties
  • 2608 keer bekeken

Is er ook ergens een handleiding te vinden voor dit modem? Liefst in pdf-vorm, want ik wil ook offline de handleiding kunnen lezen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 August 2019, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Joyski
Op deze KPN service pagina vind je de handleidingen van alle Experia Boxen.
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/devices/all/internet

Helaas geen PDF maar online stap-voor-stap instructies voor allerlei zaken.
De enige PDF is de Snel installeren kaart in meerdere smaken.
Reputatie 7
Badge +25
Welkom @Joyski. Heb je het kunnen vinden n.a.v. RBxx z'n bericht? Ik heb helaas geen PDF-versie voor je.
Beiden bedankt voor de moeite.
Maar ik vind het een minpuntje dat er geen pdf is van de handleiding.
Immers, juist als er problemen zijn, is de kans groot dat je geen internet hebt.
En dan heb je dus niets aan een link.
Een pdf daarentegen kun je ook offline lezen.
Hallo @Joyski , 'vroeger' kreeg je nog dikke handboeken bij je modem van de providers, maar dat is helaas verleden tijd, zelfs een simpele PDF kan er niet meer van af, maar dat is niet alleen bij KPN zo, dat is de trend bij de meeste providers is helaas mijn ervaring.
Ik heb ook vaak geprobeerd bij de fabrikant de handleiding te downloaden, maar is weinig zinvol omdat de providers er hun eigen merk-specifieke firmware opgooien en de fabriekshandleiding niet actueel meer is.
In het verleden bij UPC/Ziggo week ik wel eens uit naar de buurlanden waar UPC ook levert en die hadden wel goede uitgebreide handleidingen, maar KPN heeft geen 'zusters' (meer) in het buitenland dus dat biedt ook al weinig soelaas.😣