Vraag

experiabox V10a,ip adres steeds niet gevonden Wifi

  • 28 November 2019
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb sinds de zomer een glasvezelverbinding en toen is de experia V10a modem geinstalleerd,sinds deze tijd te pas en te onpas..verbinden de apparaten(Wifi)niet.

Al nieuw modem gehad, tiental keren wifi tools,anaylizers etc etc...kabel doorgemeten,in orde,en 2 monteursbezoeken verder..nog steeds dat de wifi wel zichtbaar is..maar kan niet verbinden.

Stekker erin en eruit vh modem..en dan werkt het circus weer een dag of wat.

Wie o wie heeft dit ook?en bij wie is het opgelost?

 

Alvast dank

R.vd Doel


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Robert vd Doel  welkom op ons Forum!
Hmmm.. vervelend dat je/we het probleem niet op gelost krijg((t)en). Uit je titel kan ik opmaken dat de verbindende apparaten geen IP adres kunnen vinden, klopt dit. 
heb je dit probleem met alle apparaten? 
Daarnaast, heb je versterkers/repeaters aangesloten? Als deze niet zijn aangesloten, heb je het probleem dan ook? Fijn dat er geen problemen zijn met de verbinding. 
Om je beter te kunnen helpen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dan kijk ik even met je mee

Reputatie 5
Badge +4

Beste @Robert vd Doel 

Er is net nieuwe firmware uit voor de V10a. Kijk eens of je die al hebt. Log in op het modem en kijk bij Overview, Router Information of er bij Firmware Version:  staat  v5.00.31 build420

Zo niet, harde reset geven (reset minimaal 10 seconden ingedruk houden met b.v. een tandenstoker).

Deze versie lost diverse problemen met de V10a op.

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +17

@Robert vd Doel Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Goeiedag,ja het is opgelost..maar niet door jullie,een kennis van me uit de ICT heeft een wifi acces point geplaatst ipv wifi signaal modem.

Na 2 kansloze monteursbezoeken en een hoop ergenis dus zelf gefixt.

Dus ik ga eerdaags eens even bellen over compensatie

Reputatie 7
Badge +17

@Robert vd Doel Top dat het is opgelost, dan wel op eigen initiatief. Balen dat wij hierin niks hebben kunnen betekenen. 

Reageer