Beantwoord

Experiabox V10a omruilverzoek

• 18 december 2018
  • 8 reacties
  • 570 keer bekeken

Beste KPN,

Op dit moment maken wij gebruik van de Experiabox V10a, echter werkt deze niet optimaal. Het internet valt per dag minstens eenmaal uit. Via de monteur die een maand geleden is langs gekomen hebben wij gehoord dat dit te maken heeft met ipv6 wat niet uit te zetten is op de V10a.

Graag zouden wij thuis de V10a om willen ruilen voor een V10 omdat het probleem erg vervelend begint te worden. Ik hoor graag de mogelijkheden.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Wiegmann
icon

Beste antwoord door JWiegmann 10 januari 2019, 18:09

Sinds de monteur is langs geweest hebben wij geen last meer gehad van random disconnects of andere rare problemen. Ik wil het niet jinxen, maar het lijkt erop alsof de problemen zijn opgelost! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Super! Als er toch nog problemen zijn, laat het vooral weten 🙂 Ik ga ervan uit dat het nu helemaal stabiel bijft!
Sinds de monteur is langs geweest hebben wij geen last meer gehad van random disconnects of andere rare problemen. Ik wil het niet jinxen, maar het lijkt erop alsof de problemen zijn opgelost! 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Hoe is het afgelopen @JWiegmann? Ik begrijp uit de afmelding van de monteur dat alles is doorgemeten en zowel de Experia Box als het glasvezelkastje is vervangen. Is de verbinding weer stabiel?
Reputatie 7
Badge +28
Dat gaan we regelen. Sorry voor de herstarts/resets overigens, dat was nodig voor ik de monteur kon inplannen. Je kunt de monteur verwachten op dinsdag 8 januari, tussen 08:00 - 10:00. Ik ben benieuwd naar de afloop, laat het vooral weten. Jij ook fijne dagen! 🙂
Hi Joran,

Geen probleem! Deze en aankomende week zijn lastig. Zou het de week daarna kunnen?

M.u.v. donderdag 10 januari ben ik die hele week beschikbaar. Het liefst dan wel zo vroeg mogelijk in de ochtend.

Fijne dagen!
Reputatie 7
Badge +28
Sorry voor de late reactie! Ik zag je bericht maandag om een of andere reden helemaal over het hoofd 😞

Ik heb het eerdere monteursbezoek ingezien, jammer dat de monteur toen geen andere Experiaboxen bij zich had. Vervelend genoeg hebben we nog geen mogelijkheid om een ander type Experia Box op te sturen. Ik zie de verbrekingen aan deze kant ook terug. Er was inderdaad een probleem met IPv6 op de V10A, maar dit is opgelost. Ik stel voor dat we een nieuwe monteursafspraak inplannen. Heb je daar deze of volgende week tijd voor? Dan hoor ik graag welke dag en tijd het best uitkomt.
Hi Joran,

Bedankt voor de reactie. Er brandt 1 groen lampje (voor zover ik weet is er ook maar 1 aan de voorkant). Ik heb inmiddels de gevraagde gegevens op mijn profiel gezet. Ik moet er wel bij zeggen dat het internet-abonnement op naam van mijn vader staat. Voornaam kan dus afwijken 😉
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Jeffrey! De storing waar de monteur op doelt is al verholpen door een update van de firmware op de V10A. Even voor de zekerheid; branden er op de voorkant twee groene lampjes? De V10 is niet leverbaar dus we zullen moeten zoeken naar een andere oplossing. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?

Reageer