Beantwoord

Experiabox V10a resetten

  • 2 January 2019
  • 10 reacties
  • 17817 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Daar ik nog steeds problemen heb met wifi, besloot ik het modem te resetten, dus terug naar de fabrieksinstellingen.

Nu kan ik niet meer in het modem komen, inloggen lukt niet met de inloggegevens achter op het modem.
Zie wel mijn ssid die ik zelf heb ingevoerd weer terug.

Heb op het forum gelezen dat andere met dit type modem ook hiermee problemen hebben.

Kan via kpnservice het modem softwarematig niet resetten.
KPN geef mij nu een modem die dit wel aan kan.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 January 2019, 16:54

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @toniol. Wat vervelend dat het niet lukt om de ExperiaBox V10a te resetten. Via deze link krijg je ook de mogelijkheid om de modem te resetten, zou je dit willen proberen?

Als je een slechte WiFi verbinding hebt kan je het beste deze link gebruiken om de verbinding te verbeteren. Tijdens het verbeteren van het WiFi netwerk zal de ExperiaBox ook gereset worden.

Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 2
Badge
Vikash bedankt voor jouw bericht en ga het proberen, je krijgt in iedergeval hierover bericht.

Ton(iol)
Reputatie 2
Badge
Geen resultaat, de pc bedraad doorverbonden met de V10a, de link geactiveerd voor resetten naar fabrieksinstelling dit werkte nu wel.
Het resultaat is nog steeds dat ik niet kan inloggen met de key die achter op het modem staat de ssid van het modem is niet zichtbaar en er verschijnt weer de door mij ingestelde ssid WAP..... enz.
Reputatie 7
Badge +21
Welke problemen ervaar je precies? Kan je geen verbinding maken met het WiFi netwerk of heb je een slechte WiFi verbinding? Zou je je vraag verder kunnen toelichten zodat ik met jou kan meedenken voor een oplossing van het probleem? Ik hoor graag van je!😉
Reputatie 2
Badge
1e)Ik kan niet meer inloggen in het V10a modem, had eerst een gastaccount ingesteld op de 5GHz band, deze was vrij stabiel en kon op mijn hp notebook het snelle internet ontvangen (100Mbps)
2e)Zo af en toe viel mijn internet wel eens uit en besloot het modem te resetten ,maar dit is niet meer mogelijk.
V10a modem geeft nogal wat problemen , U als KPNer moet dat wel bekend zijn.
Reputatie 7
Badge +21
Ik begrijp dat je het modem wilt resetten. Ik vind het vreemd dat het niet lukt met de gegevens dat op het kaartje achterop de modem zit. Weet je zeker dat je de inloggegevens exact hebt overgenomen? Geen 0 i.p.v. een o of 8 i.p.v. een B? Ik zal de modem vanaf hier voor jou resetten. Wellicht is het daarna wel weer mogelijk om zelf in te loggen.
Reputatie 2
Badge
Inmiddels om 19.06uur heeft kpn mijn modem op afstand geschakeld, De beveiligingssleutel is goed te zien en heb deze al enige malen toegepast echter zonder resultaat.
Is het niet makkelijker op mijn mobiele telefoon te bellen voor verder contact?
Reputatie 2
Badge
of gegevens aan u toetesturen via de email
Reputatie 2
Badge
Bedankt voor uw inzet, alles werkt weer. Helaas heb ik de code van het ww over het hoofd gezien.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat alles weer werkt. 😃
Mocht je in de toekomst onze hulp nog nodig hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer