Beantwoord

Experiabox v10a verliest regelmatig internetverbinding

  • 25 May 2022
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

De internet verbinding valt regelmatig weg. De logfile van de experiabox geeft de volgende foutmeldingen:

May 25 20:38:27 VRV9517 daemon.info dhclient: XMT: Solicit on ppp0, interval 117470ms.
May 25 20:38:27 VRV9517 daemon.err dhclient: send_packet6: Network is unreachable
May 25 20:38:27 VRV9517 daemon.err dhclient: dhc6: send_packet6() sent -1 of 50 bytes

Heeft iemand anders dit probleem ook? Graag hulp, want dit werkt echt niet lekker

Groet, Kees

icon

Beste antwoord door Hanna_ 28 May 2022, 17:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @KeesvdT, welkom. 

Wat lastig dat de verbinding regelmatig weg valt op jouw Experiabox. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik raad je aan het stappenplan op onze servicepagina eens te doorlopen, hiermee kan je ook zelf jouw verbinding uit meten. Ik hoor graag of dat verbeteringen op levert. Zo niet helpen we je op het forum graag verder met het vinden van een oplossing. 

We hebben alles geprobeerd, ook met hulp KPN: modem gerest, lijn doorgemeten, etc.

Maar we hebben nog nooit in de log-files gekekene, zoals in mijn eerste bericht getoond. Het probleem is er nog steeds. Wie heeft een oplossing?