Hoe kan het zo zijn dat er op de radio reclame word gemaakt over hebbende de beste wifi van het land, maar dat het in principe waardeloos is.
Het gaat hier dus over een experiabox v10a, een telefoon waar de 2,4 ghz wifi op ontvangen moet worden. Dze telefoon heeft nergens problemen met wifi , alleen bij mensen die deze nieuwe experiabox hebben.
Heb de wifi tool uit de reclame gebruikt, iedere channel uitgeprobeert met een wifi analyzer bij de hand, maar niks geeft een oplossing, omdat de experiabox gewoon niet goed is.
Gaat kpn hier heel snel een oplossing voor vinden, of de klanten zolanf gratis data geven tot dit is opgelost?
Ben al zolang een tevreden klant bij kpn, nooit geen problemen, maar dit is zo frusterend omdat het probleem gewoon niet opgelost word. Denk er echt sterk aan over te stappen naar een andere provider, en dat doet me echt pijn want heb alles van kpn en tot nu uiterst tevreden.
Graag snel een oplossing
BVD Ton
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel