Met vorige experia box geen probleem.
Beste antwoord door Nadia
Hallo Martinifietsie, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt
Ik zie dat Joss jou al flink op weg heeft geholpen, super. De KPN Experia Box V10A is ons nieuwste modem, deze is geschikt om Netflix via de tv-ontvanger te kijken. Het is mij hier nog niet duidelijk of jij Netflix via een app op je Smart tv opent of via de KPN tv-ontvanger? Want ik lees dat er twee dingen wat door elkaar lopen.
Internet op de tv kan met een kabel Ăłf WiFi worden verbonden. Als je de tv-ontvanger met een kabel rechtstreeks op Experia Box hebt aangesloten betekent dit niet automatisch dat ook de tv wordt voorzien van internet via die kabel. Voor internet op je Smart tv heb je een aparte kabel nodig (of verbinden via WiIFi). Om je te helpen zouden we graag van je willen weten via welke bron je Netflix opent en hoe deze is aangesloten. Laat je het hier weten?
Bekijk origineel

Internet op de tv kan met een kabel Ăłf WiFi worden verbonden. Als je de tv-ontvanger met een kabel rechtstreeks op Experia Box hebt aangesloten betekent dit niet automatisch dat ook de tv wordt voorzien van internet via die kabel. Voor internet op je Smart tv heb je een aparte kabel nodig (of verbinden via WiIFi). Om je te helpen zouden we graag van je willen weten via welke bron je Netflix opent en hoe deze is aangesloten. Laat je het hier weten?