Sinds een aantal maanden hebben wij KPN. Vanaf de eerste dag heb ik mijn Samsung SmartTV aangesloten op het wifi netwerk. Werkte allemaal fantastisch, en konden wij alle apps gebruiken (Netflix & Videoland).
Afgelopen week ging bij ons het stroom er af, en startte daarna de modem dus opnieuw op toen het stroom er weer op ging. Tot mijn verbazing gaf de TV aan: 'Niet met het netwerk verbonden'
Alles opnieuw ingesteld, maar helaas.
Tv een reset gegeven, helaas ook geen resultaat. Daarnaast zijn al mijn andere apparaten wel verbonden en werkend met het internet. (Laptop, Computer, Smartphones & Sonos) Vooral die laatste keek ik van op dat het wel werkte omdat dat juist het probleem geeft zodra er iets veranderd.
Toen heb ik ingelogd op de Experiabox, en gekeken bij connected devices... Wanneer ik de tv opnieuw verbind, staat hij zo'n 30 seconden tussen de lijst, kan ik dus ook 30 seconden van apps gebruik maken op de tv, maar daarna is het weer gedaan, en krijg ik de melding: Niet met het internet verbonden. En is mijn SmartTV ook uit de lijst verdwenen met connected devices.
Naar mijn idee weigert de modem dus mijn TV sinds het moment even de stroom er af is geweest en daarna de modem opnieuw is opgestart.
Wat kan ik hier aan doen?
Met vriendelijke groet,
Erik
Beste antwoord door WimC
Bekijk origineel