Beantwoord

experiabox v7

  • 18 juni 2019
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

Oonze experiabox v7 vertoont al enige tijd problemen.
Op dit moment hebben we al helemaal geen wifi verbinding meer en ook de tv ontvangst is sl9. Graag zouden we deze omruilen voor een nieuwe. Alleen bij het maken van een omruil afspraak wordt gewoon gemeld dat de v7 goed is en omruilen niet nodig.
icon

Beste antwoord door RBxx 19 juni 2019, 17:07

Hallo @Lafleur , het verbaast me dat de V7 niet wordt omgeruild.
Heb je met KPN gebeld of het via de omwisseltool geprobeerd?

Deze Experia Box wordt eigenlijk altijd omgeruild, zeker bij problemen.

De ZXV10 H220N kent inmiddels een aantal problemen, die soms (in combinatie) optreden.
  1. geeft een hoog piepend geluid
  2. de witte behuizing vertoont een geel/bruine verkleuring
  3. de temperatuur loopt (erg) op.
Bel KPN klantenservice gratis 0800-0402 (24x7 bereikbaar) en je zou nog deze week een recenter model moeten krijgen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Lafleur

Je kunt hier zien of je verouderde apparatuur kunt omruilen.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Lafleur , het verbaast me dat de V7 niet wordt omgeruild.
Heb je met KPN gebeld of het via de omwisseltool geprobeerd?

Deze Experia Box wordt eigenlijk altijd omgeruild, zeker bij problemen.

De ZXV10 H220N kent inmiddels een aantal problemen, die soms (in combinatie) optreden.
  1. geeft een hoog piepend geluid
  2. de witte behuizing vertoont een geel/bruine verkleuring
  3. de temperatuur loopt (erg) op.
Bel KPN klantenservice gratis 0800-0402 (24x7 bereikbaar) en je zou nog deze week een recenter model moeten krijgen.
Vandaag is het eindelijk gelukt.
Reputatie 7
Badge +17
Wat goed om te lezen dat het gelukt is. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer