Op dit moment hebben we al helemaal geen wifi verbinding meer en ook de tv ontvangst is sl9. Graag zouden we deze omruilen voor een nieuwe. Alleen bij het maken van een omruil afspraak wordt gewoon gemeld dat de v7 goed is en omruilen niet nodig.
Beste antwoord door RBxx
Hallo @Lafleur , het verbaast me dat de V7 niet wordt omgeruild.
Heb je met KPN gebeld of het via de omwisseltool geprobeerd?
Deze Experia Box wordt eigenlijk altijd omgeruild, zeker bij problemen.
De ZXV10 H220N kent inmiddels een aantal problemen, die soms (in combinatie) optreden.
Bekijk origineel
Heb je met KPN gebeld of het via de omwisseltool geprobeerd?
Deze Experia Box wordt eigenlijk altijd omgeruild, zeker bij problemen.
De ZXV10 H220N kent inmiddels een aantal problemen, die soms (in combinatie) optreden.
- geeft een hoog piepend geluid
- de witte behuizing vertoont een geel/bruine verkleuring
- de temperatuur loopt (erg) op.