Beantwoord

Experiabox V7 H220N

  • 7 January 2020
  • 4 reacties
  • 183 keer bekeken

Ik heb nog een Experiabox V7 H22N en vraag me af of de wifi performance zou verbeteren als ik deze zou laten vervangen. Volgens de "service tool apparatuur wissel” is de experiabox en de tv ontvangers nog geschikt en kan ik deze niet op deze manier inruilen. Aangezien de box alweer wat jaartjes oud is kan ik me niet voorstellen dat deze nog is opgewassen tegen de hedendaagse eisen waarbij van alles via Wifi loopt. Weet iemand of een andere experiabox merkbaar beter resultaat kan geven?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 January 2020, 18:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Arno79 

Ik zou voor een nieuwe moderne experiabox gaan 

Bel KPN klantenservice gratis 0800-0402 (24x7 bereikbaar) en je zou nog deze week een recenter model moeten krijgen.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Arno79, welkom! Heb je op advies van Tycha al gebeld met ons? Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan regel ik een nieuwe voor je. 

Hoi Marcia, dank voor je reactie. Nee, had nog geen telefonisch contact opgenomen. 

Ik heb mijn persoonlijke gegevens nu bijgewerkt. Ik kijk erna uit om een nieuwe box te mogen ontvangen.  

Reputatie 7
Badge +30

Ik stuur je een privĂ©bericht met de gegevens voor het omruilen van de Experia Box. Hopelijk kan je daarna weer optimaal van onze diensten gebruik maken!Â