Beantwoord

Experiabox V7 hangt: geen internet verbinding; wekelijks herstarten

  • 20 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Mijn internetverbinding valt regelmatig uit de laatste maanden, zo ook gisteravond. Pas na herstarten van de Experiabox vanochtend (we waren niet op de locatie, maar monitoren apparatuur in het pand) is alles weer hersteld. Telefonie bleef het wel doen, maar die doet het soms ook niet.
De experiabox is ruim 7 jaar oud, dus tijd voor vervanging lijkt mij. Hoe regel ik dat?
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 augustus 2019, 10:09

Goedemorgen @TLammers, Dit kan ik ook voor je doen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Als je belt naar 0800-0402 heb je morgen een nieuwe. De v7 wordt zo voor je omgewisseld ivm ouderdom.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @TLammers, Dit kan ik ook voor je doen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Gedaan
Reputatie 7
Badge +19
Geregeld @TLammers. De verzendgegevens zet ik voor je op een rijtje in een privébericht. Als je na de omruil nog steeds problemen ervaart, stuur je hier dan weer een bericht? Dan zoeken we naar een andere oplossing.

Reageer