Beantwoord

Experiabox v7 verkleurd, wordt warm en werkt niet goed meer

  • 20 May 2019
  • 4 reacties
  • 304 keer bekeken

Hallo,

volgens mij is onze experiabox echt wel aan vervanging toe. Het is type ZXV10 H220N. Deze is inmiddels helemaal geel verkleurd voelt warm aan + we zijn zeer regelmatig zenders kwijt waardoor we de box iedere keer opnieuw moeten opstarten.
icon

Beste antwoord door Bart_ 21 May 2019, 09:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Rich4, de ZXV10 H220N heeft daar vaker last van. Soms hoor je ook een hoog piep geluid.

Bel dan de KPN klantenservice (gratis) op 0800-0402 (24/7 bereikbaar), deze Experia Box V7 wordt tegenwoordig (zeker bij klachten) standaard omgeruild.

Of
Je wacht hier op de reactie van een KPN moderator. Zou je dan alvast jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer?
Deze gegevens zijn daar alleen in te zien door de moderators en jezelf.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo,

volgens mij is onze experiabox echt wel aan vervanging toe. Het is type ZXV10 H220N. Deze is inmiddels helemaal geel verkleurd voelt warm aan + we zijn zeer regelmatig zenders kwijt waardoor we de box iedere keer opnieuw moeten opstarten.

Hallo @Rich4 Dat is niet de bedoeling en die wil ik inderdaad voor je vervangen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hoi Bart,

Heb de gegevens ingevuld. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Rich4 Er is een nieuwe Experia Box onderweg, die je morgen kunt afhalen. De details staan in het privébericht dat ik je stuurde.

Reageer