Beantwoord

experiabox v8 alle lampjes branden

  • 11 August 2019
  • 3 reacties
  • 1069 keer bekeken

Alle lampjes van de experiabox v8 blijven branden. Heb de stroom er al een aantal minuten af gehad en bij een harde reset gebeurt er ook niks! De modem is op alle apparaten niet te vinden. Alle tips en tricks die hier te vinden zijn al geprobeerd. Is er nog een andere oplossing?
icon

Beste antwoord door Marius van de Kreeke 12 August 2019, 08:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Marius van de Kreeke, Alle lampjes branden op het modem, welke problemen ervaar je precies? Zou je dit willen toelichten en jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan gaan we opzoek naar een oplossing.
Beste Marina,
Ik ben inmiddels via de kpn chat geholpen. Het blijkt dat de modem niet meer werkt zoals het hoort. Er wordt vandaag een nieuwe modem opgestuurd.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Marius van de Kreeke, Bedankt voor je bericht. Goed om te lezen dat er al een nieuw modem onderweg is. Mocht je hier vragen over hebben, laat het vooral weten en zie ik je gegevens alsnog tegemoet in je forumprofiel. 🙂 Voor nu wens ik je een fijne dag verder!

Reageer