Beantwoord

Experiabox v8 bij nieuw abonnement?

• 2 maart 2016
  • 9 reacties
  • 425 keer bekeken

Ik ontvang zojuist het materiaal voor de aansluiting van mijn (glasvezel)internet, televisie, internet abonnement bij KPN. Monteur kan overigens pas volgende week vrijdag komen.

Wat me opvalt is dat daar de Experiabox v8 bij zit. Volgens mij is de V10 de meest recente versie en zijn er veel problemen (geweest?) met de V8. Verder heeft mijn laptop wifi 802.11n en wordt dit volgens mij door de V8 niet en de V10 wel ondersteund.

Is het gebruikelijk om de V8 nog uit te leveren en kan dit ook veranderd worden in een V10.

icon

Beste antwoord door RoelvanEst 6 maart 2016, 14:00

KPN klantenservice was meteen bereid om Experiabox om te ruilen. Afspraak gemaakt en volgende dag stond koerier voor de deur. Top, KPN!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

De V8 ondersteund gewoon 802.11n. Verder werkt de V8 (helaas) nog gewoon en zal KPN in de meeste gevallen de Experiabox niet omwisselen maar als je de monteur even lief aankijkt, of de Experiabox met voeding meeneemt naar de KPNWinkel kan deze nog wel eens omgewisseld worden.

Robin
Hmm. Kan ik proberen. Voelt toch beetje raar; nieuw huis met nieuwe spullen, maar moet bij KPN gaan 'ritselen' om daar de laatste versie van de apparatuur te ontvangen. Laptop ondersteunt trouwens AC, niet (alleen) N

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ja, dat snap ik helemaal. Maar er is weinig aan te doen.

Verder hoop ik dat WebCare dit intern kan aankaarten, want eigenlijk 'kan' dit gewoon niet meer. En heel misschien kunnen zij de Experiabox omwisselen maar dit kan volgensmij niet voordat alles is aangesloten en dan is de monteur ook al geweest die je vragen kan.

Overigens is je vergelijking wel raar, in een nieuw huis heb je dus meer recht op een nieuwere Experiabox

Robin
Reputatie 6
Badge +9
Dat de V8 niet meer van deze tijd is, tsja bij dochter Telfort is dit het volgens mij het meest recente router... 

KPN klantenservice was meteen bereid om Experiabox om te ruilen. Afspraak gemaakt en volgende dag stond koerier voor de deur. Top, KPN!

RoelvanEst schreef op 6 mar '16 om 14:00u

RoelvanEst schreef op 2 mar '16 om 15:11uIk ontvang zojuist het materiaal voor de aansluiting van mijn (glasvezel)internet, televisie, internet abonnement bij KPN. Monteur kan overigens pas volgende week vrijdag komen.

Wat me opvalt is dat daar de Experiabox v8 bij zit. Volgens mij is de V10 de meest recente versie en zijn er veel problemen (geweest?) met de V8. Verder heeft mijn laptop wifi 802.11n en wordt dit volgens mij door de V8 niet en de V10 wel ondersteund.

Is het gebruikelijk om de V8 nog uit te leveren en kan dit ook veranderd worden in een V10.

Heb precies hetzelfde!. Jammer genoeg ook een V8 gekregen. hoe heb jij KPN webcare benaderd? wil deze ook laten omruilen.

Reputatie 7
Badge +30
Volgensmij heeft 'is gewoon de KS gebeld: 0800-0402

Robin
nmolenbeek schreef op 6 mar '16 om 22:21u
RoelvanEst schreef op 6 mar '16 om 14:00uKPN klantenservice was meteen bereid om Experiabox om te ruilen. Afspraak gemaakt en volgende dag stond koerier voor de deur. Top, KPN!

RoelvanEst schreef op 2 mar '16 om 15:11uIk ontvang zojuist het materiaal voor de aansluiting van mijn (glasvezel)internet, televisie, internet abonnement bij KPN. Monteur kan overigens pas volgende week vrijdag komen.

Heb precies hetzelfde!. Jammer genoeg ook een V8 gekregen. hoe heb jij KPN webcare benaderd? wil deze ook laten omruilen.

0800 - 0402 gebeld

Reputatie 6
Badge +10
Kon je als bestaande klant ook maar een V10 krijgen....gewoon via de KS..

Reageer