Beantwoord

Experiabox V8 Download Problemen Gaming

  • 12 april 2015
  • 3 reacties
  • 854 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een ExperiaBox v8, en ik heb mij windows 7 PC er bedraad op aangesloten.

Toch heb ik veel problemen bij het download van bestanden en games.

Bijvoorbeeld de download client van Blizzard, genaamd Battle.net.

En Origin van Electronic Arts.

En Uplay van Ubisoft.

En en ook op een aantal andere websites van school enz.

Als ik probeer een van hun spellen te downloaden dan stopt hij vaak na een paar seconden met downloaden.

Ik heb echt vanalles geprobeerd, zoals:

-DMZ mode.

-Portforwarding.

-Antivirus uitzetten.

-Firewall uitzetten.

Ik kan wel met dezelfde computer op een ander netwerk downloaden. En het probleem doet zich voor op elke PC die op dit netwerk aangesloten is.

Ook heb ik al veel op het internet gezocht, maar heb nog nergends een oplossing gevonden. Het probleem heeft zich niet altijd voorgedaan. Ik verwacht dat het is gekomen na de firmware update in januari(de 2.0 update) maar ben niet helemaal zeker.

Heeft iemand hier een oplossing of workaround voor?

Arcadyan VGV7519
Firmware Version:02.00.132v4

icon

Beste antwoord door DragonicNick 7 mei 2015, 15:01

Eindelijk is het probleem opgelost.

Ik heb contact gehad met 2 medewerkers van KPN en ze hebben me een nieuwe V9 experiabox gestuurd. Nu met de nieuwe router zijn alle problemen verdwenen.

Ook heb ik het idee dat het WiFi bereik iets groter is als bij de V8.

En persoonlijk vind ik de interface van de V9 makkelijker en sneller werken.

Heel erg bedankt.

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb helaas nu hetzelfde probleem met GTA 5 en het synchroniseren tussen de files op school en hier.

Reputatie 6
Badge +12
Hoi ,

Welkom op het forum. Wat irritant dat het downloaden niet lukt. 😞 Reset van de Experiabox volgens deze stappen helpt niet?

Ik zou graag je verbinding na willen kijken. Mag ik daarvoor je postcode, huisnummer, mobiel nummer en naam van de abonnementhouder in een privébericht, dan pak ik het voor je op.

Nienke

Eindelijk is het probleem opgelost.

Ik heb contact gehad met 2 medewerkers van KPN en ze hebben me een nieuwe V9 experiabox gestuurd. Nu met de nieuwe router zijn alle problemen verdwenen.

Ook heb ik het idee dat het WiFi bereik iets groter is als bij de V8.

En persoonlijk vind ik de interface van de V9 makkelijker en sneller werken.

Heel erg bedankt.

Reageer