Heb de modem al diverse keren gereset. Maar na een reset pakt hij automatisch oude instellingen op. Hij blijft niet staan op de standaard "VGVnogwat" SSID naam en wachtwoord.
Hoe kan ik die automatische backup verwijderen?
Alvast hartelijke dank.
Markl
Beste antwoord door MarkH73
Goedenavond. Ik heb het probleem opgelost. De oude instellingen zaten in de 3 Experia WiFi versterkers.
Heb ze alle 3 verwijderd.
Heb daarna met de servicetool de SSID en het wachtwoord van mijn WiFi naar wens aangepast.
Daarna de eerste Experia WiFi aangesloten. Verbinding gemaakt met de pc via de door het apparaat aangegeven WiFi. Duurde soms even, voordat deze naar voren kwam. Handmatig de ssid setting aangepast, zodat deze hetzelfde was als wat mijn experiabox uitzend en opgeslagen. Daarna device verwijderd.
Dit herhaald met device nummer 2 en 3.
Alle drie weer verwijderd. Modem herstart en daarna de WiFi extenders een voor een aangesloten.
Heb nu eindelijk weer een niet storend netwerk.
Iedereenbedankt voor de tips. Alle puzzelstukjes bij elkaar heeft mij tot dit resultaat gebracht.
Bekijk origineel
Heb ze alle 3 verwijderd.
Heb daarna met de servicetool de SSID en het wachtwoord van mijn WiFi naar wens aangepast.
Daarna de eerste Experia WiFi aangesloten. Verbinding gemaakt met de pc via de door het apparaat aangegeven WiFi. Duurde soms even, voordat deze naar voren kwam. Handmatig de ssid setting aangepast, zodat deze hetzelfde was als wat mijn experiabox uitzend en opgeslagen. Daarna device verwijderd.
Dit herhaald met device nummer 2 en 3.
Alle drie weer verwijderd. Modem herstart en daarna de WiFi extenders een voor een aangesloten.
Heb nu eindelijk weer een niet storend netwerk.
Iedereenbedankt voor de tips. Alle puzzelstukjes bij elkaar heeft mij tot dit resultaat gebracht.