Beantwoord

experiabox V8 in storing(?)

  • 11 August 2019
  • 37 reacties
  • 789 keer bekeken

Reputatie 1
Bij mijn oude zus (80) is de telefoon/internet aansluiting uit de lucht. (TV van Ziggo)
Geprobeerd om een reset volgens aanwijzing uit te voeren. komt geen rood lampje.
Nu brandt het powerlampje oranje, evenals wps, internet, broadband en wireless.
Lijkt op defecte Experiabox - hoe kom ik daar voor haar aan een nieuwe?
Of een telefoonnummer dat verbonden is met een mens.
icon

Beste antwoord door Marina_ 11 August 2019, 17:28

Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 1
Om even die zaak duidelijk te hebben:
wat u gedaan hebt is mijn verbinding getest en ja die was dik ok.
Geef toe lastig met 2 adressen op dezelfde laan.
Met een defect modem is bellen niet mogelijk, evenals het gebruik van internet. We gaan het wel horen wat het gesprek gaat opleveren. Zal de uitkomst hier melden.
Reputatie 7
Badge +24
Normaal gesproken gaat men er bij KPN vanuit dat je zelf wel een modem kan vervangen. Dat ding hebben ze zo simpel als mogelijk in elkaar gezet, dat het eigenlijk niet fout kan gaan. Als je dat dus bij voorbaad niet wilt, niet eens wil proberen, dan mag je dus betalen.
Reputatie 1
Misschien heb je gelijk en kan iedereen de defecte spullen vervangen zelf doen- jammer genoeg ik dus niet.
dat de monteur zeker een half uur bezig is geweest met het wijzigen van coderingen die niet correspondeerden met de data van de centrale is meteen de bevestiging dan dingen heel anders kunnen zijn dan plug en play. Juist dat had ik al een beetje voorzien. Overigens blijft het natuurlijk tenminste merkwaardig dat gebruiker door KPN kan worden ingezet als ‘om niet’ servicemonteur.
Reputatie 1
Zojuist een berichtje van KPN ontvangen.
Helder en duidelijk er worden natuurlijk geen kosten in rekening gebracht voor de service-monteur.
Nu nog een dingetje voor een verbetering van de dienstverlening: zorg voor een telefoonnummer die verbonden is met een medewerker.
Kennis en kunde meer dan genoeg aanwezig.
Laat klanten daar makkelijker gebruik
van maken. Ten tenslotte nog een algemene opmerking die door grote bedrijven tegenwoordig vaak wordt vergeten. Klanten zorgen ervoor dat deze kunnen bestaan, inclusief de KPN.
Reputatie 7
Badge +24
U wilt het nummer van die monteur? Zodat u hem rechtstreeks kunt bellen? Dat kunt u vergeten.

Op het moment die die niet bij u aan het werk is, is die bij een andere klant aan het werk. Een klant die mogenlijk gewoon per minuut moet betalen. Dan is het natuurlijk totaal onacceptabel dat die monteur doodleuk met u of allerlei andere klanten gaat staan te bellen. Bovendien loopt dan daardoor zijn planning ook helemaal uit.

Niet alleen bij KPN krijg je geen rechtstreeks nummer van de monteur, maar bij zo ongeveer geen elk bedrijf bedrijf om bovengenoemde reden.
Reputatie 1
Opnieuw heeft u het weer niet begrepen. Lezen blijft voor veel mensen een lastig dingetje.
Staat er dat ik een nummer wil hebben van een service-monteur?
ik betoog slechts dat er een storingsnummer moet komen met een mens die opneemt en actie onderneemt om de storing op te lossen. Een computer kan dat niet. Een jaartje of zo geleden was dat wel het geval en met de inzet van kundige mensen was het probleem in no time op gelost.
Is het u nu duidelijk beste Nick?
Reputatie 7
Badge +24
Euhm... dat is er toch? Kpn heeft toch gewoon telefonische helpdesk 24/7 beschikbaar? 0800 - 0402 toch?
Reputatie 1
...zeker die is er en ik spreek je nog wel een keer als je die ooit nodig mocht hebben.😄
Reputatie 7
Badge +24
Ok. En waarom dan wel? Een computerstem vraagt je tot 2 maal toe iets in te spreken, dat doe je uiteraard niet, waarna je een medewerker aan de lijn krijgt. Wat ist probleem?
Reputatie 1
@Nick83

...ja hoor hartstikke logisch toch- wie weet dat nou niet.(?)
een storingsnummer bellen die verbonden is met een computersysteem die men 2 x dient te negeren.
lijkt me niet dat de dienstverlening er een stuk beter van zal worden.

gelukkig is alles weer werkend gemaakt door een deskundige monteur.
eind goed al goed zullen we maar zeggen.
Reputatie 7
Badge +24
Nooit praten tegen computers. Nooit. Loopt altijd slecht af...
Reputatie 1
...des te onbegrijpelijker dat een grote onderneming als KPN zoiets inzet om zijn klanten mee te bedienen.
wat mij betreft mag dit draadje op slot⛔️

Reageer