Beantwoord

Experiabox v8 is wachtwoord kwijt

  • 23 January 2019
  • 1 reactie
  • 734 keer bekeken

Ik wilde vandaag inloggen op de experiabox en mijn eigen password voor admin werkte niet meer. Dan ga je twijfelen en je probeert nog tig andere wachtwoorden. Helaas, niets mocht baten. Zag erg tegen een harde reset op en wonderbaarlijk genoeg was dat ook niet nodig. Inloggen zonder een wachtwoord in te vullen bleek de oplossing. Daarna kwam ik direct in het menu om het wachtwoord te wijzigen.
Is dit het gevolg van een update door KPN of moet ik me ernstig zorgen maken over hack’s? Want de security log laat ook alleen pogingen van vandaag zien en daarvoor alleen uit 2017. Kan iemand mij uitleggen wat er gebeurt is?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 24 January 2019, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Frank, welkom op het forum. Nee, hier is niets aan de hand. De gang van zaken zoals je het hier uitlegt is precies zoals het hoort te gaan bij een reset. Geen zorgen dus over een hack. 🙂