Beantwoord

Experiabox V8 loopt periodiek vast door overbelasting

  • 5 april 2019
  • 30 reacties
  • 551 keer bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Alex,

De PI is na de eerste melding uitgeschakeld en los gekoppeld.
Alle componenten die kunnen storen zijn niet meer aangesloten.
Bij 3 telefoons zijn er problemen.

Ik heb de automatische Wifi check gedaan die KPN biedt, dit kon niet afgemaakt worden.
Bij upload had ik rond de 20mb\s op de samsung S8, bij daarna downloaden ontstond een socket fout, na steeds herhalen bleef deze fout erin.

De toestelhulp die kpn vervolgens biedt is zeer beperkt en regelt alleen de standaard instellingen.

Rene
Reputatie 7
Badge +18
Dan wil ik nog iets proberen. Als je hier klikt kun je de naam van je netwerken aanpassen, de 2.4 en 5 Ghz netwerken. Standaard is dit dezelfde naam. Zou je ze een andere naam willen geven en ze zo als het ware splitten? Probeer dan op je telefoon met het 2,4 netwerk te verbinden om te kijken of het dan wel stabiel werkt op je toestellen. Mijn ideeën beginnen in dit geval een beetje op te raken zo.

Laat het me weten. 🙂
Beste Alex,

De SSID geldt voor zowel 2.4 Ghz als de 5 Ghz band.
Het is niet mogelijk om dit te splitsen in 2 SSID namen.

Ik had ook al gekeken gekeken of het uitschakelen van een van de 2 frequentiebanden nut had, dit bleek ook geen nut te hebben...

Rene
Alex,

Kun je mijn mail doorsturen naar een backoffice ?
Ik wil van het Wifi probleem af.

Rene
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb je een privébericht gestuurd Rene.

Reageer