Beantwoord

Experiabox V8 omruilen voor KPN Box 12

  • 19 January 2021
  • 8 reacties
  • 4901 keer bekeken

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is mijn huidige oude Experia box om te laten ruilen voor een KPN Box 12. Reden hiervoor is dat de huidige router al redelijk oud is en sinds dat mijn man en ik thuis werken, de wifi nou niet bepaald optimaal is.

icon

Beste antwoord door RBxx 19 January 2021, 11:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Welk type modem heb je nu?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Irja , dat hangt er van af hoe oud. KPN ruilt een Experia Box in principe alleen om bij een defect. Maar modellen vanaf Experia Box v7 en ouder worden altijd omgeruild. Welk model heb jij??

net even gekeken en het is Experia Box V8

Hallo @Irja , een V8 gaat KPN niet maar zo omruilen en voor thuiswerken, dus semi-zakelijk gebruik, is het advies bekabeld te werken voor een stabiele en veiliger verbinding.

Via onderstaande link kun je zien of jouw modem voor omruil in aanmerking komt:

 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Ik krijg deze melding .. kan ik gewoon naar de KPN winkel in Spijkenisse??????

Reputatie 7
Badge +24

Ik krijg deze melding .. kan ik gewoon naar de KPN winkel in Spijkenisse??????

Nee. Je moet op de blauwe knop "Volgende" klikken.

Ik krijg deze melding .. kan ik gewoon naar de KPN winkel in Spijkenisse??????

Je kan altijd naar de KPN winkel in Spijkenisse gaan als een algoritme je daar toe aanspoort.

Maar die melding komt niet zomaar uit de lucht vallen. Dus misschien moet jij als echt mens ook even zelf bedenken wat je nodig hebt. Via welke pagina komt die melding?

De melding komt van MijnKPN app 🥴

Er staat toch echt wissel je modem om 🥴