Experiabox V8 onderbreekt Spotify en internetradio

• 16 november 2015
  • 3 reacties
  • 315 keer bekeken

Via mijn Yamahareceiver beluister ik internetradio en Spotify. Ik heb een Experiabox V8. Het gebeurt me de laatste tijd regelmatig, dat Spotify (en internetradio) onderbroken worden. Mijn receiver geeft dan een access error; ik kan geen verbinding met internet meer krijgen.

Pas wanneer ik de Experiabox een volledige reset geef, kan ik Spotify en internetradio weer gebruiken.

Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit kan voorkomen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Maar andere dingen die internet nodig hebben werken wel gewoon?

Robin
RobinFlikkema schreef op 17 nov '15 om 11:13u
Maar andere dingen die internet nodig hebben werken wel gewoon?

Robin 
Dag Robin,

Verder deed alles het nog (draadloos en bedraad internet, bellen, TV). Alleen vanuit de receiver de connectie met internet niet. Ik heb overigens mijn receiver ook al naar de reparateur gebracht; die hebben een nieuwe kaart (HDMI?) erin gezet. Maar de problemen blijven komen, zoals ik beschreef.

Martien

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Wat gek dat je met je receiver ineens geen verbinding meer hebt. Als je verder wel gewoon verbinding hebt, dan is het niet iets wat met je experiabox te maken lijkt te hebben. Ik hoop dat andere gebruikers tips voor je hebben of hier ervaring mee hebben. Zelf heb ik dit niet en doordat het buiten onze ondersteuning valt, kan ik je hier helaas niet bij helpen. 

Reageer