Experiabox V8 probleem: CoD Ghosts

• 9 januari 2014
  • 12 reacties
  • 4625 keer bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist met kpn gebeld en het onderstaande probleem uit gelegd en verteld dat dit probleem kon verholpen door middel van een nieuwe modem Experiabox V9. Hij adviseerde mij een topic aan te maken zodat iemand van webcare mij verder kon helpen.

Zodra CoD Ghosts game op de PS3 wordt gestart, treden er problemen op met de Experia V8 box. Er worden geen IP's meer verstrekt (zowel bedraad als draadloos) en het modem is niet meer te benaderen (in te loggen).

Apparatuur wat al verbonden was blijft gewoon functioneren (internet of NAS acces), maar bijvoorbeeld een mobiel opnieuw met WiFi laten verbinden lukt niet. Modem is wel zichtbaar maar apparatuur blijft hangen op "IP ophalen".

PS3 zowel op de DMZ als standaard met UPNP aangemeld. Andere games geven dit probleem niet. Probleem treed alleen op met de nieuwe CoD Ghosts (release 5 november 2013). Herkenbaar bij iemand?

Modem is alleen met een harde reset weer toegankelijk te krijgen.

mvg.

Maurits P

12 reacties

Reputatie 7
Hoi MauritsP, welkom op dit forum.

Als je dit topic leest, dan zie je dat je helaas niet de eerste bent.

Overigens is het zo dat KPN aangekondigd heeft binnenkort met een firmware upgrade voor de V8 zal komen waarmee (hopelijk) deze problemen tot het verleden gaan horen.

Ook daar kan je op dit forum het één en ander lezen.

Klopt ik had deze al gelezen. Maar ik hoop dat KPN op mijn topic reageerd.

Reputatie 7
Heel veel succes dan, ik ben helaas bang dat je dan lang zult moeten wachten.

Reputatie 4
Badge +4
Zeker als kpn degene is geweest die gezegd heeft om dit topic te maken 😉
Klopt maarja, kpn loopt al heeel lang rond met problemen voor gaming, ondere nat types wat ik overal las, gelukkig is het bij mij wel gelukt om de poorten open te zetten :D

Ik heb identiek hetzelfde probleem, echter is het bij mij niet alleen als mijn PS3 aan staat. Zie mijn forumpost:

http://forum.kpn.com/t5/Internet/Geen-internet-wanneer-PS3-aan-staat/td-p/176819

Ik hoop toch echt dat er spoedig een passende oplossing voor dit probleem komt.

goei je dag iedreen ik heb de zelfde problleeme met de arcandy hetis arcyden/v8

ik hoop datze allebeide du update gaan doen

sorry kpn maar zulliezijn een **bleep** bedrijven 

1. zullie geeven geen antoord op onze vraagen

2. als er word gebeld naar kpn kreeg ik te hooren dat de v9 niet bestond 

3. er zall een update komme die is er nogsteeds niet en er word niet aan gekonicht hoelang het nog duurt

4. wij alls klante moet maar door de strond zakke daar komt alles op nee omdat we maar gamers 

dus iedreen die dit lees raad ik af te stappe of gewoon een klacht indiene als je de zelfde probleem 

heb 

de probleem met de v8/arcyden met call of duty ghost 

als ik op me ps3 zit ik ik ga onlie met ghost DAN!!!!!

kunt niet mand meer op het internet dan moet de router met een rest worden geherstart 

dan kunne dan andre mesne weer op inter net 

wat er bebuerd met je router als je call of duty ghost spild

de arcyden/v8 hebben de zelde stymeem stoftware 

als je call of duty spil word je router over belast want de stofft ware kan het niet 

door stuuren daarom gooit het interplat om meer internet te gebruiken voor de game CALL OF DUTY GHOST 

ik heb sony network gebeld en dit probleem bij hun voorgelecht ik KREEG GELIJK ANTWOORD TRUG !!

van kpn krijg je dat niet  ik kreeeg van hun te hooren van on spijt dat we u niet kunne helpen we kunne u well het geld trug storten van call of duty ghost  ik heb hun de link van het frum laate leezen ze zegg dat kpn dit probleem moet oplosse en hun zulle contact leggen met kpn omdat

er meedere mesne dit probleem voor doen sony vind dit niet kunne 

DUS KPN DOE ER NOU WAT ANN **bleep** **bleep** BEDRIJF

Goedemiddag,

V9 staat op Project modus, deze zijn naar een X aantal mensen verzonden.

Om vanaf dan te gaan kijken hoe hij bevalt, komen er geen of minder klachten van dan word hij geïntroduceerd.

Voor nu zou ik nogmaals KPN benaderen en de situatie uitleggen en vragen om een ZTE of V9.

Meestal als deze modems er zijn is het probleem gelijk opgelost.

Waarschijnlijk hebben jullie Glasvezel (VDSL) het is nog niet helemaal bekend dat het V8 modem meestal het probeleem is bij Glasvezel.

Met vriendelijke groet,

Marcel Termaat

Reputatie 7
Beste Marcel,

Als KPN nu nog niet weet dat de V8 problemen veroorzaakt (ook bij glasvezel), dan moeten ze toch wel behoorlijk blind en/of doof zijn.

Sorry voor deze reactie, maar als je dit forum eens doorleest, dan zal je zien dat deze problemen ondertussen al meer dan een jaar bekend zijn.

Dat de V9 op "Project modus" staat vind ik een interessante opmerking.

Ik heb zelf een V9 sinds 8 oktober 2013 en ik ben nooit gevraagd door KPN als proefpersoon voor het project.

Ook doet KPN zelf een aantal andere uitspraken t.a.v. de V9.

Als je meer wilt weten, dan is dit topic misschien interessant leesvoer.

In mijn bericht van 7 januari 22:20 (pagina 7) zie je dan ook direct die andere uitspraken van KPN.

kpn is een van slecht met ps3 /xbox en ps4 en obox one 

voor games ben een actieve lid van upc en ziggo froms daar hebben ze minderprobleeme

die v9 gaat je echt niet helpen met je cod ghost heb vorige week vrijdag een v9 gekregen ipv mn v8 zelfde probleem als de v8 zaterdag gebeld ooo kan foutje zijn vandaag nieuwe v9 gekregen precies hetzelfde probleem met deze v9 alles ingesteld voor je ps3 zoals het hoort alle games online spelen geen probleem cod ghost in de ps3  nou conclusie het geeft net zoveel elende met de v9 met ghost als de v8

Reageer