Beantwoord

Experiabox V8: problemen met WiFi

  • 3 september 2019
  • 7 reacties
  • 117 keer bekeken

Kan ik mijn Experiabox V 8 omruilen voor het laatst nieuwe model?
De V8 moet ik regelmatig opnieuw opstarten omdat de wifi verbinding wegvalt
icon

Beste antwoord door fransiet 9 september 2019, 16:57

Ik heb zaterdag alles gerecet en daarna de tools doorlopen, alles werkte weer, tot nu toe nog geen problemen gehad.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @fransiet! Als een Experia Box defect is kan deze omgeruild worden. Verder ruilen we de V8 niet proactief om.

Ik wil je adviseren de Wifi Tuner - Jouw wifi testen en direct verbeteren | KPN eens te doorlopen op een mobiel of tablet. Hiermee wordt de verbinding gecontroleerd en geoptimaliseerd. Als het probleem blijft bestaan zoek ik dit verder uit. Kun je dan je profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +28
Heeft de tool geholpen @fransiet? Hoe staat het er voor?
Ik heb zaterdag alles gerecet en daarna de tools doorlopen, alles werkte weer, tot nu toe nog geen problemen gehad.
Ik ben van plan om een 4K tv te gaan kopen, voldoet de huidige box dan nog?
Reputatie 6
Badge +7
Dan zal je ook een 4k abonnement moeten nemen. Het aanbod in 4k zenders is echter minimaal. Vraag je af of dat de meerprijs waard is.
Ok, dank je wel voor je informatie.
Reputatie 7
Badge +28
De Experia Box maakt niet zoveel uit voor het 4k abonnement, enige vereiste is dat er minimaal 100Mb/s mogelijk is op jouw adres. Fijn dat alles op dit moment weer werkt! Als er toch nog problemen ontstaan, laat het weten.

Reageer