Beantwoord

ExperiaBox v8 vervangen

  • 13 January 2019
  • 2 reacties
  • 350 keer bekeken

is het mogelijk om bij mij thuis de experia box v8 ook te vervangen hij heeft hetzelfde probleem wegvallen van de verbinding en en daarbij dat hij met bekabeld internet ook traag is maximaal 4mb/s en met wifi maximaal 1,6mb/s.

alvast bedankt,
ik hoor het graag

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 January 2019, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Tom, welkom hier! We kunnen een Experia Box niet zomaar vervangen. Maar omdat jij aangeeft dat je verbinding wegvalt wil ik hier wel graag naar kijken. Of dat dan uitdraait op een andere Experia Box of dat er iets anders aan de hand is kunnen we op die manier uitzoeken. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik dit met je op.
Reputatie 7
Badge +30
Je ben niet meer teruggekomen, Tom. Ik ga ervan uit dat het probleem is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, vul alsnog je profiel in en laat dat hier weten.