Beste KPN.
Ben woonachtig sinds 2018 in mijn nieuwe woning.
Deze is voorzien van glasvezel. Maximaal kan er 1000Mbs binnen komen.
heb een abonnement voor 50Mbs.
de wifi heeft nooit na behoren gewerkt, heb de wifi manager al talloze keren gebruikt. En telkens zegt de app dat de instellingen gewijzigd moeten worden.
Wat ook typisch is wanneer ik mijn wifi snelheid check de KPN app zegt dat mijn snelheid goed is, wanneer ik echter een onafhankelijke site mijn snelheid check de snelheid niet eens boven de 10Mbs komt. En de snelheid nooit stabiel is.
Als ik tv wil kijken via mijn smartbox  de kwaliteit nog slechter is dan VHS kwaliteit. En nog niet eens te spreken of het laden van app in de box
alleen wanneer ik mijn Imac bekabeld aansluit (in de gang naast de meterkas) de snelheid wel goed is.
heb ook al talloze keren gebeld met de klantenservice en telkens de mededeling dat wanneer zij mijn internet uitlezen er niets aan de hand is. En de enige oplossing in hun ogen is een monteur sturen die ik zelf moet betalen. Terwijl ik nog nooit goede wifi heb gehad maar wel iedere maand boven de 50€ betaal.
Dus om een lang verhaal kort te maken, ligt dit niet aan de experiabox?
met vriendelijke groet