Vraag

Experiabox V9 herstart zichzelf elke vrijdagmiddag

• 4 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 280 keer bekeken

Mijn experia box v9 heb ik nu een aantal weken. Nu is het mij opgevallen dat sindsdien ik hem heb hij op vrijdagmiddag spontaan opnieuw opstart. Verder heb ik geen last tot nu toe. Hoe kan dit? En vreemd dat hij dat op dezelfde dag van de week doet. Wat kan ik hier aan doen?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Maar, elke vrijdag herstart ie dus uitzichzelf?
Ja klopt. Heel vreemd. Verder de hele week geen last
Reputatie 7
Badge +24
Hey Jacqueline, welkom op het forum. Het is sowieso niet de bedoeling dat de V9 zich zo regelmatig opnieuw opstart. Graag meet ik vanaf hier het één en ander voor je door. Je ontvangt zo een privébericht van me. Reageer je daarop?
Reputatie 7
Badge +24
Hey @Jacqueline1965, ik heb nog geen privébericht gezien. Is het via een andere weg opgelost? Als ik nog wat kan doen dan hoor ik het graag.
Sorry voor het late antwoord. Nee het is nog steeds hetzelfde. Vandaag ook gewoon weer. Het is gewoon elke vrijdagmiddag. Verder helemaal geen problemen. Is toch vreemd. Meestal zelfs rond dezelfde tijd. Tussen 2 en 3 uur.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Jacqueline1965, doet ie dit ook na een harde reset? Door dit namelijk te doen:

Achterkant van de V9:

Het knopje met de paperclip vasthouden totdat ie opnieuw gaat opstarten. Let op: je zult eventueel je Wifi wachtwoorden opnieuw moeten instellen. Je kunt ook gebruik maken van de Servicetool. Laat je het weten of het gelukt is? 🙂
Reputatie 7
Badge +30
@Jacqueline1965, heb je Paul ook een privebericht gestuurt? Hij heeft je als het goed is een privebericht gestuurt met wat vragen om je verbinding te checken vanuit KPN
Reputatie 7
Badge +24
@RobinFlikkema, ja ik heb een privébericht. 🙂 We testen nog even voor de zekerheid een ander stopcontact en een reset. Als dat niet werkt wordt het waarschijnlijk een nieuw modem.
goede middag,

Heeft een tijdje geduurd voor ik antwoord kon geven. Ben een maand op vakantie geweest en daarna bijna elke vrijdag gewerkt. Maar ben nu weer 3 weken vrij op vrijdag en helaas valt hij op vrijdag nog steeds uit.
Andere stopcontacten geprobeerd maar niets helpt.. Begin er aardig van te balen op deze manier
Reputatie 7
Badge +24
Welkom terug Jacqueline! Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Ik heb een nieuw modem verstuurd. In je inbox vind je de details!

Reageer