Beantwoord

Experiabox v9 loopt dagelijks vast

  • 16 October 2019
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Hoi, sinds een aantal maanden loopt onze experiabox v9 dagelijks vast. Internet en wifi werken dan beiden niet meer (DNS server niet gevonden). Het verder thuisnetwerk werkt nog wel, maar de experiabox is niet meer te benaderen. Een reset helpt dan weer. 

Ik heb de instellingen nagelopen en een factory reset uitgevoerd zonder resultaat. 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 October 2019, 22:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heb je glasvezel?

Reputatie 7
Badge +24

Hi jvoor, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?