Beantwoord

Experiabox V9 piept

  • 30 June 2019
  • 4 reacties
  • 261 keer bekeken

Hoi,
mijn experiabox v9 maakt een hinderlijke piepgeluid (wel een paar keer per minuut). resetten en stroom uitschakelen geeft geen oplossing. Kan ik de experiabox ruilen voor een nieuwere versie?
Groetjes Anne
icon

Beste antwoord door wjb 30 June 2019, 09:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Weet je zeker dat het een V9 is (ZTE H368N) en niet een V7 (ZTE H220N)?
De reden is dat ik nog niet eerder van een piepende V9 gehoord heb terwijl er vele meldingen t.a.v. de V7 bekend zijn.

De snelste methode is klantenservice bellen op 0800-0402 (24x7), dan heb je waarschijnlijk dinsdag een nieuwe.
Ja er staat duidelijk V9 op. De piep zit echt in de box. Als ik de box van de stroom haal blijft het toch piepen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Anne22, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is inderdaad voor mij ook nieuw dat de V9 zou piepen. Maar dat neemt niet weg dat het uiterst storend is! Zou je, indien je nog geen telefonisch contact hebt gehad met ons, je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je graag verder!
Reputatie 7
Badge +21
@Anne22, ik heb al een tijdje niks meer gehoord. Kan je aangeven of jouw probleem (op een andere manier) opgelost is? Zo niet, dan ga ik alsnog graag voor je aan de slag!

Reageer