Experiabox V9 vervangen voor V10

• 19 juli 2015
  • 3 reacties
  • 1004 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren 18 juli de experiabox V9 vervangen door de V10 omdat ik veel problemem heb met mijn wifi bereik echter met de V10 zou dit opgelost moeten zijn in huis is het goed maar eenmaal achter in de tuin 20 meter vanaf de experiabox is er geen verbetering met mijn wifi-signaal regelmatig valt mijn internet uit en heb ik helmaal geen verbinding.

Ik vind ook jammer als je de experiabox V10 moet installeren dat dit in het engels moet in het nederlands zou dat een aanwinst zijn.

Dit alles met glasvezel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Wat is er Engels dan? De Webinterface is engels, maar dat was de V9 toch ook?

WiFi is in elk huis verschillend. Bij mij komt het signaal minstens 20 meter, al is een groot deel van de snelheid dan wel weg. Als je graag dekking in je tuin wilt kan je er over na denken om een WiFi versterker (accespoint, geen repeater) aan te schaffen.

Hier vindt je een FAQ over de V10.

Robin

Badge
Hallo,

Ik heb een aantal dagen terug zelf ook een v10 geinstaleerd en bij mij was de handleiding volledig in het nederlands (Wat je natuurlijk ook mag verwachten).

Ik heb een poos geleden ook KPN verzocht om een omwisseling van mijn V9 modem naar de V10 modem wegens veel uitval van internet voornamelijk WIFI. Tegen mij werd gezegd dat het niet vervangen werd voor deze problemen, nu zie ik dat het bij anderen wel gebeurt, hierbij nogmaals het verzoek om mijn modem te vervangen naar de V10.

Ik kijk uit naar jullie reactie/omruiling!

Ishaak

Reageer