Beantwoord

Experiabox verouderd?

  • 26 September 2019
  • 4 reacties
  • 439 keer bekeken

Ik heb box ZXV10H2201
Is deze nog van deze tijd of ben ik toe aan een nieuwe ?
Internet is traag en opstarten TV duurt (te) lang.
icon

Beste antwoord door RBxx 26 September 2019, 13:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Gildelaan
Bel gratis met KPN via 0800-0402 (24x7) dan wordt die oude box direct omgeruild voor een recenter model.

De ZXV10 H220N kent inmiddels een flink aantal problemen, die soms (in combinatie) optreden.
  1. geeft een hoog piepend geluid
  2. de witte behuizing vertoont een geel/bruine verkleuring
  3. de Experia wordt (erg) warm.
  4. terugkerende WiFi problemen
Reputatie 7
Badge +21
@Gildelaan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Er zijn inmiddels al een aantal nieuwere varianten, dus je zou hem gewoon kunnen laten omruilen! Heb je inmiddels al telefonisch contact opgenomen?

Anders kan ik je hier ook bij helpen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

Ik hoor graag van je!
Nog een H220N.... (vul voor omruil je gegevens in, zie bericht Susan KPN)

opstarten TV duurt (te) lang.

Mss dan ook nog een Motorola ontvanger voor ITV? Die gaat met 4 sec. uit standby. Zet je 'm helemaal uit dan duurt het ca. 4 - 5 minuten voordat ie opgestart is.

Arris of Arcadyan ontvanger: gaat in 2½ minuut aan vanuit uitgeschakelde toestand. V.u. standby 1½ seconde!
Reputatie 7
Badge +21
@Gildelaan, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan je jouw profiel aanvullen, indien je de Experia Box nog wil laten omruilen? 🙂

Reageer