Beantwoord

Experiabox wordt bruin

  • 10 September 2019
  • 11 reacties
  • 418 keer bekeken

Badge
Mijn experiabox wordt bruin en de wifi valt steeds vaker weg.
icon

Beste antwoord door Joran 25 September 2019, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Johannemo
Je kunt hier zien of je de verouderde ontvanger kunt omruilen.
Badge
Ik heb alleen internet van kpn, geen tv oid. Dus werkt je link niet.
Reputatie 7
Badge +21
Een Experia die bruin wordt en Wi-Fi problemen. Dat klinkt als een V7 (ZXV10 H220N)
Bel gratis met KPN via 0800-0402 dan wordt die box direct omgeruild.
Reputatie 7
Badge +21
Ok, dan moet je even wachten tot webcare dit overneemt, die kunnen je verder helpen.
meestal is dat binnen 1 a 2 dagen.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Johanne, welkom op het forum! Bruin wordende box is inderdaad niet wat we willen 🙂 Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we deze voor je omruilen.

Huistijger, dank voor je suggestie. Goed om te weten, voor de toekomst, is dat die tool alleen werkt als je ook tv van KPN hebt én dat die alleen Experia Boxen ouder dan de V7 omwisselt. En ik vermoed dat het hier gaat om een V7, dus dan zou de tool niet helpen.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Johannemo, Erik is met vakantie maar ik ben benieuwd of wij je nog verder kunnen helpen. Is de Experia Box al omgeruild via een andere route? Anders maak ik dat in orde.
Badge
Hoi Joran,

Deze is nog niet omgeruild, dus graag in orde maken.
Reputatie 7
Badge +28
Ga ik regelen. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer nog toevoegen aan je profiel? Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd stuur ik een nieuwe Experia Box op.
Badge
Heb ik zojuist gedaan
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Is geregeld. Ik stuur je de details in een privébericht
Reputatie 7
Badge +21
Alleen jammer, dat je twee weken geleden niet gereageerd of gebeld hebt.
Dan had je toen binnen een dag (of twee) al een nieuwe Experia Box in huis gehad.

Succes met de installatie van je nieuwe modem!