Beantwoord

experiabox wordt niet geleverd

  • 24 January 2020
  • 5 reacties
  • 190 keer bekeken

Hoelang duurt het voor er een nieuwe experiabox V10 geleverd wordt door KPN? Bij ons duurt het al 14 dagen.

Is er iemand bij KPN die ons probleem serieus neemt? Ik heb al 4 keer contact gehad met de KPN. Maar kom geen steek verder. En het ergste is nog dat ze steeds beloven dat ze de experiabox hebben besteld en zullen versturen. 

Wie gaat ons probleem voor ons oplossen? Ik weet het niet meer. Maar we hebben nog steeds geen tot slechte wifi.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 31 January 2020, 17:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Barendine en welkom op het forum! Gemiddeld duurt het maximaal 2 á 3 werkdagen voordat je een nieuwe Experia Box in huis hebt, dus ik snap dat je inmiddels erg benieuwd bent waar deze nu blijft. Dat ben ik ook. :smile:  Zou je je forumprofiel aan willen vullen met onder andere je adresgegevens, je klantnummer en het mobiele nummer waar je bereikbaar op bent? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik of ik kan achterhalen waar de Experia Box blijft. 

Ik lees daarnaast dat je de nieuwe Experia Box krijgt in verband met de wifi problemen. Ik weet niet wat hiervoor al besproken is met mijn collega's, maar is hiervoor de wifi tuner ook al geprobeerd?

De experiabox is beschadigd door een stroomstoring die op 12 januari in onze woonplaats heeft plaatsgevonden. Daardoor hebben wij geen of weinig wifi. De experiabox moet vervangen worden, dat is ook bevestigd door je collega’s, Sanne_M.

Afgelopen zaterdag weer contact met jullie gehad. De medewerker die ik toen gesproken heb, belt mij maandag of dinsdag terug wat de stand van zaken is. Of het dan opgelost is weet ik nog niet. De stand van zaken is nu nog steeds op 26 januari dat we nog steeds geen goede wifi hebben en hij ook steeds wegvalt.

Sanne: forum profiel aangevuld met aanvullende gegevens.

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel voor het aanvullen van je profiel! Een stroomstoring kan inderdaad flink wat roet in het eten gooien wat de apparatuur betreft. Ik zie dat onze logistieke afdeling al een aantal keren is aangestuurd hiervoor. Vreemd dat er nog geen Experia Box bij je gearriveerd is, maar fijn dat mijn collega dit met je oppakt. Dan lijkt het me goed dat we maandag of dinsdag afwachten. :slight_smile:  Mocht je na die tijd nog niks vernomen of vragen hebben, wil je hier dan weer een bericht plaatsen? Dan help ik je hier graag verder mee! 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Barendine! Ik zie dat je een paar dagen geleden contact met ons hebt gehad. Als ik de notitie van mijn collega mag geloven werkt alles nu weer, is het dus gelukt om een nieuwe Experia Box te krijgen en werken alle diensten nu weer naar behoren? :slight_smile:

Reageer