Vraag

experiabox ziet geen LAN aansluitingen V10

  • 26 juli 2020
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb een raar probleem met mijn experiabox V10

normaal gesproken staat in het home menu van de experiabox een overzicht van de aangesloten apparaten via wifi en lan.

Nu staan alle wifi apparaten onder het kopje LAN en ik zie geen enkel apparaat wat rechtstreeks via een lan kabel is aangesloten op de v10

 

ik heb de v10 al een herstart gegeven maar dat heeft niet geholpen

De apparaten die via een kabel zijn aangesloten werken wel en kunnen dus ook gewoon op internet.

Ik wil in het overzicht van de lan apparaten mijn wifi versterker zoeken om daar op in te loggen.

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sutton 

Als jij een WiFi versterker hebt, zoals Experia WiFi of SuperWiFi, dan is de wifi van de v10 uitgeschakeld. Voor de Experia Box zijn alle aangesloten apparaten (ook via WiFi van de versterkers) dan ook “lan” apparaten.

Op de Home pagina is maar plaats voor een paar apparaten, klik op ‘Meer’ onder het lijstje voor het volledige overzicht.

Reputatie 7
Badge +14

Hi @sutton Welkom terug! 
Heb je de reactie van RBxx gelezen? Hij heeft het waarschijnlijk bij het rechte eind en geeft je een goede tip. Ik ben benieuwd of je hiermee uit de voeren kunt. Laat het dus vooral weten. 

In je bericht lees ik ook, dat je de gegevens van de versterker wilt zoeken om daarop in te loggen. 
Je kunt je netwerk trouwens ook beheren met onze KPN Thuis app

Ik ben benieuwd of je hiermee uit de voeten kunt. Laat het maar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. 

Reageer