Beantwoord

Experiabox zoemt en slaat geel uit. Kan deze omgeruild worden?

  • 12 October 2019
  • 3 reacties
  • 323 keer bekeken

Ik heb deze xperia box sinds 2012!!
Heb heb toen tegelijk met mijn ouders aangevraagt..en hij wordt vreselijk geel en maakt een sissend geluid..


Hij moet vervangen worden dag is een gegeven..
Maar heb de vraag omdat dit probleem ook bij mijn ouder begint voor te doen..
Of het mogelijk is dat ik mijn xperiabox bij mijn ouders aflever dat die omruiling in een keer kan plaats vinden op mijn ouders adres omdat ik veel in het buitenland aan het werk ben en niet echt een dag kan prikken om het te kunnen ontvangen!!! Ik schakel hem nu steeds uit en de stekker uit! Als ik de deur uit gaat. Weet niet of hij in de fik kan vliegen!!🤭

Hoogachtend!
M.t.c Van Der Zanden!!!

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 October 2019, 09:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Bel 0800-0402 (24x7) en je hebt dinsdag een nieuwe.
Die ZTE H220N (V7) is een oud beestje die nodig op pensioen gestuurd moet worden.
KPN heeft gezegd dat er geen brandgevaar is maar beter voorkomen dan genezen.
Reputatie 7
Badge +21
Aha, de ZTE H220N (V7). Ze zijn er nog steeds, maar hier dan gelukkig al weer één minder.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @SaViDgE, welkom! Heb je het advies van wjb ter harte genomen en gebeld met ons? Mocht je dat nog niet gedaan hebben, stuur ik je graag een nieuwe toe. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?