Beantwoord

Experiabox ZTE H220N word warm en vertoont bruine plekken op buitenkant

  • 14 August 2019
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Beste kpn

Onze Experiabox ZTE H220N word zeer warm en vertoont reeds donker bruine plekken op de buitenkant.
ook valt regelmatig onze internet verbinding weg en bevriest het beeld van onze twee tv ontvangers.
Via de service tool blijkt het dat onze tv ontvangers aan vervanging toe zij en dit is reeds in gang gezet.
Echter de experiabox vervangen zit daar niet bij. Ik zie op het forum diverse vragen om het modem uit te wisselen voor een ander type. echter ik lees ook dat het misschien de V10a word en dat deze maar 1 telefoon aansluiting heeft. Ik heb er 2 telefoons (lees verschillende nummers) aan hangen. Wat zijn mijn mogelijkheden om mijn oude experiabox te vervangen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 15 August 2019, 15:16

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19
Nu bellen met de klantenservice!! Gratis nummer en dan en nacht bereikbaar. 0800-0402 en vertel duidelijk dat je 2 nummers hebt.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @ForumUser2001 Heb je al contact gehad met de klantenservice? Als je huidige Experia Box er zo geroosterd uitziet lijkt het me zaak om 'm om te ruilen voor een andere. Je hebt dus twee telefoonnummers bij ons? In dat geval wordt dat automatisch herkend, namelijk, en hoef je je daarover geen zorgen te maken.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @ForumUser2001 Mag ik er vanuit gaan dat je via een ander weg al contact hebt gehad over omruilen van je Experia Box? Als ik je nog kan helpen lees ik het graag.

Reageer