Beantwoord

Experiabox zxv10

  • 10 June 2019
  • 4 reacties
  • 237 keer bekeken

Mijn experiabox zxv10 is erg warm en is geel.
De kpn service tool kan hem niet bereiken.
Ik had ook nog een experiabox v8 maar daar hapert de tv behoorlijk op, duurt lang met laden om vervolgens weer vast te lopen, servicetool zegt over deze dat alles in orde is...
Enig idee?
icon

Beste antwoord door wjb 10 June 2019, 10:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Dat is een bekend probleem van die stokoude Experia Box V7 (ZTE H220N).
Bel klantenservice op 0800-0402 (24x7) en he hebt morgen of woensdag een nieuwe.
Suit voordat je gaat bellen die V7 weer aan en zwijg over het feit dat je ook nog een V8 hebt liggen.
Dank voor uw reactie.
Zal even bellen.
Mvg Ramon
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Ramon1303. Welkom op het forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met de klantenservice en wordt er een nieuwe ExperiaBox toegestuurd? Mocht het nog niet gelukt zijn, laat dan je naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter in je KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken of ik een nieuwe Experiabox kan toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat het gelukt is en dat je inmiddels al een nieuwe ExperiaBox in huis hebt. Mocht dit niet het geval zijn, dan weet je ons te vinden!

Reageer