Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelExperiabox ZXV10 H22 is heet, geel en verbinding valt vaak weg
Mijn moeder, 80+ heeft vaak last van wegvallende internetverbinding. Toen we er onlangs waren bleek deze heel heet en helemaal geel verkleurd te zijn. Ik vind dat best eng met het oog op brand. Wie kan ons helpen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Ik heb met ze gebeld maar ze sturen geen nieuwe. Hun systeem moet verplicht een aantal stappen doorlopen voordat ze uiteindelijk een nieuw modem sturen. Toen ik het type noemde zei de medewerker zelfs dat het wel een heel oud beestje was! Maar ik moest eerst het modem resetten, kabels controleren etc.. Maar dat gaat nu niet want ik woon niet in de buurt.
daarom heb ik nooit vertrouwen in de call center
wacht hier even op het forum af hier word je altijd goed geholpen
je krijgt echt een nieuwe deze is op
ff wachten hier tot een webcare het op pakt
wacht hier even op het forum af hier word je altijd goed geholpen
je krijgt echt een nieuwe deze is op
ff wachten hier tot een webcare het op pakt
Ik zou nog een keer bellen, waarschijnlijk krijg je dan een andere medewerker aan de lijn, die hopelijk wel heeft opgelet bij de instructie. Die weet dat deze antieke V7 box veel problemen kent en standaard omgeruild wordt. En anders zal je (zoals peter zegt) hier moeten wachten op een KPN moderator die dit zonder twijfel zal oplossen.
Welkom! Deze boxen ruilen we inderdaad om als dit gebeurt. Als dit bij jou nog niet gedaan is, @MNijhoff , vul je gegevens in op je profiel, en laat dat hier even weten. Dan zorg ik dat je een nieuwe krijgt.
@Erik_ Dank voor je reactie! Ik wil mijn gegevens wel invullen maar het modem is voor mijn moeder. Ik ben toevallig ook klant bij KPN. Is dat een probleem?
Maakt niet uit, MNijhof. Ik zie dat ik het inderdaad had over jouw gegevens. Ik bedoelde de gegevens van je moeder. Je forumprofiel is niet gekoppeld aan een abonnement, dus je kunt daar invullen wat je wilt. Dan regel ik het daarna verder 🙂
Goedemiddag @Erik_ , in afwachting van een hopelijk snelle reactie van @MNijhoff heb ik nog een vraag.
Waarom verzanden deze gevallen bij 0800-0402 nog steeds regelmatig in onzinnige verzoeken (modem resetten, kabels controleren etc..) ? Gaat de kleur (geel/bruin) daar mee weg dan?
De Experia V7 moet toch gewoon worden omgeruild, zeker met deze problemen.
Ik blijf in toekomstige gevallen wel adviseren om te bellen. Het gaat tenslotte meestal goed.
Het zou ook het snelste moeten zijn, maar ik hoop iedere keer het beste.....🤞🤞
Waarom verzanden deze gevallen bij 0800-0402 nog steeds regelmatig in onzinnige verzoeken (modem resetten, kabels controleren etc..) ? Gaat de kleur (geel/bruin) daar mee weg dan?
De Experia V7 moet toch gewoon worden omgeruild, zeker met deze problemen.
Ik blijf in toekomstige gevallen wel adviseren om te bellen. Het gaat tenslotte meestal goed.
Het zou ook het snelste moeten zijn, maar ik hoop iedere keer het beste.....🤞🤞
Dank voor de gegevens, @MNijhoff ! Ik ben gelijk het systeem ingedoken en ik zie dat er inmiddels een V10A aangesloten is. Klopt dat? Betekent dit dat de Experia Box al geruild is, of heb je zelf tijdelijk een andere Experia Box geplaatst?
In dat laatste geval kan ik alsnog een wisseling doen, maar dan wil ik je vragen om de V7 terug te plaatsen. Ik kan namelijk alleen ruilen als het systeem ook ziet dat er een V7 is aangesloten.
@RBxx , er is een directe route voor dit in ons technisch systeem waardoor je gelijk uitkomt op een wisseling. Maar, de V7 komt steeds minder vaak voor. Waardoor je langzamerhand gaat krijgen dat nieuwere collega's nog nooit eerder een klant met een V7 hebben gehad, en dan niet herkennen dat dit kan voorkomen, en dat we die dan direct ruilen.
In dat laatste geval kan ik alsnog een wisseling doen, maar dan wil ik je vragen om de V7 terug te plaatsen. Ik kan namelijk alleen ruilen als het systeem ook ziet dat er een V7 is aangesloten.
Bedankt voor deze uitleg @Erik_ ,
Ik zat er dus niet ver naast met mijn suggestie aan TS om nog een keer te bellen.
Met daarbij (waarschijnlijk) contact met een andere medewerker, die de V7 wel (her)kent.
Ik zat er dus niet ver naast met mijn suggestie aan TS om nog een keer te bellen.
Met daarbij (waarschijnlijk) contact met een andere medewerker, die de V7 wel (her)kent.
In dat laatste geval kan ik alsnog een wisseling doen, maar dan wil ik je vragen om de V7 terug te plaatsen. Ik kan namelijk alleen ruilen als het systeem ook ziet dat er een V7 is aangesloten.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.