Beantwoord

Experiabox ZXV10 H220N omruilen

  • 9 February 2020
  • 4 reacties
  • 990 keer bekeken

Badge

Goedenavond,

 

Omdat we steeds vaker last hebben van een wegvallend wifi, ben ik op het forum op zoek gegaan naar informatie over de Experiabox ZXV10 H220N. Omdat ik met wifiversterkers en resetten het probleem nog niet heb kunnen oplossen opteer ik nu voor een vervanging. Ik lees bij een aantal vragen dat deze modem inmiddels verouderd is en dat door jullie een nieuwe wordt toegestuurd. Kan ik dat via deze weg regelen?

 

PS 1: De link naar de tool werkt bij ons ook niet.

PS 2: Het modem is geel verkleurd en wordt met enige regelmaat zeer warm

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 February 2020, 14:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marco Goes 
Deze experiabox is inderdaad aan vervanging toe.

De link voor vervanging werkt alleen als je deze thuis aanklikt zodat de tool je apparatuur kan scannen.

Hier kun je verouderde apparatuur omruilen
Je kunt ook bellen naar 0800 0402
Of chatten via de LiveChat functie

Of wachten tot webcare dit topic binnenkort tegenkomt.
Mocht je dat willen zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Marco Goes, welkom! Vreemd dat de tool niet bij je werkt! Ik kan in ieder geval een nieuwe Experia Box regelen: ik zie dat je nog niet gebeld had. Er is op dit moment een storing in het systeem, waardoor het nu niet werkt. Daarom ga ik het morgen in de loop van de dag nog eens proberen. Zodra het gelukt is, stuur ik je ook nog een privébericht met alle benodigde informatie. Je kunt namelijk de V7 meteen omruilen bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. 

Badge

Beste Marcia,  dat klinkt positief. Verneem graag hoe we in het bezit kunnen komen van een nieuw modem.

Hoor graag. 

Marco

Reputatie 7
Badge +30

Het is gelukt! Ik stuur je een privébericht met alle informatie. Je kunt vanaf morgenmiddag je V7 omruilen voor een V10A bij de Read Shop in jouw buurt.