Beantwoord

Experis box V 10A

  • 7 September 2019
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Hoe kan ik controleren of poort 1194 van de experia box V10A aan staat? Mijn VPN verlangt dat.
icon

Beste antwoord door Piet74 9 September 2019, 15:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Euhm... nou... als VPN werkt, dan is die open 😎
Hartelijk bedankt. Ja zulke vragen kunnen gesteld worden door leken. Nogmaals dank voor het antwoord, ik ben er blij mee. Prettige avond.
Hoi @Piet74 . Welkom op het forum.
Werkt alles naar behoren? De v10a heeft soms moeite met bepaalde VPN verbindingen en daar hebben we een oplossing voor. Mocht jij geen VPN kunnen opzetten, laat het weten..
Verrassend zo leuk dat men reageert , dit had ik niet verwacht ook omdat ik zoiets nog nooit heb gedaan.
Erg leuk de reacties die ik kreeg. Mijn VPN werkt wel want ik ben er achter gekomen dat het VPN schermpje van Bitdefender aangeeft hoeveel er in gaat en hoeveel er uit gaat, dus dan ga ik er vanuit dat deze werkt. Hartelijk bedankt allemaal en het was de oplossing.