Hallo,
Ik heb kort geleden een Experiabox V10 ontvangen ter vervanging van mijn oude Thomson.
Ik heb nu een probleem met mijn Ip camera's. Via Wi Fi kan ik alles bekijken, maar het lukt mij niet om meer als twee camera's extern via internet te bekijken. Ik heb er in totaal vier.
Ik denk dat het in de portforwarding van de Experiabox zit, maar ik zie het niet meer zitten.
Via de Http server lukt het mij om één camera naar buiten te krijgen (poort 80) en via een zelf aangemaakte virtual server ook één (poort 81). Maar wat ik ook doe, ik krijg niet meer camera's naar buiten. Een extra regel aan de servers toevoegen helpt niks. Een nieuwe virtual server aanmaken ook niet. Ik ben er al weken mee bezig en ik hoop dat iemand dit probleem bekend voorkomt en er een oplossing voor heeft, want ik zie het niet meer. Op mijn oude Thomson werkte alles trouwens prima.
Alvast bedankt.
M.vr.gr.
Page 2 / 2
Het is jammer dat er nog steeds geen screenshots geplaatst zijn, dat zou de analyse zo veel eenvoudiger maken.
Hallo,
Ja maar waar moet ik precies screenshots van make?. Zie mijn laatste reactie.
Het ligt toch denk ik dan niet aan de instellingen van de Experiabox.
Gr.
Bé.
Ja maar waar moet ik precies screenshots van make?. Zie mijn laatste reactie.
Het ligt toch denk ik dan niet aan de instellingen van de Experiabox.
Gr.
Bé.
Kan jij een screenshot plaatsen van:
1) De "application" waarmee een camera wel van buitenaf te benaderen is en de toewijzing daarvan aan het IP adres van de camera.
2) De "application" waarmee een camera niet van buitenaf te benaderen is en de toewijzing daarvan aan het IP adres van de camera.
3) De DHCP bindings van die camera's.
4) Instelling van zo'n camera waarop de IP adres instelling zichtbaar is en waarop het te gebruiken poortnummer zichtbaar is.
Wat is het merk en type van die camera's?
Kan je ze op het LAN allemaal benaderen en welke poort(en) gebruik je daarbij?
1) De "application" waarmee een camera wel van buitenaf te benaderen is en de toewijzing daarvan aan het IP adres van de camera.
2) De "application" waarmee een camera niet van buitenaf te benaderen is en de toewijzing daarvan aan het IP adres van de camera.
3) De DHCP bindings van die camera's.
4) Instelling van zo'n camera waarop de IP adres instelling zichtbaar is en waarop het te gebruiken poortnummer zichtbaar is.
Wat is het merk en type van die camera's?
Kan je ze op het LAN allemaal benaderen en welke poort(en) gebruik je daarbij?
Page 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.