Beantwoord

Extra diensten bij abonnement

  • 30 april 2018
  • 14 reacties
  • 583 keer bekeken

Reputatie 2
Vanochtend ontving ik een sms met de tekst: "Beste klant, u kunt uw nieuwe extra diensten vanaf nu gebruiken. Met vrienderlijke groet KPN"

Super fijn natuurlijk die extra diensten, maar welke diensten zijn dit?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Beschouwer 2 mei 2018, 13:32

Klacht is verholpen door KPN en als het goed is heb ik en 200 Mb glasvezel en mijn les geleerd qua snel reageren. 😉

Topic kan worden gesloten.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Kan het zijn dat je internetsnelheid nu 200/200 is?
Reputatie 2
Volgens KPN wel. Heb alleen hier nooit een opdracht voor gegeven.
Reputatie 7
Badge +30
Nou, volgensmij heb je nu de 200/200 met een korting. Maar dat zal een WebCare specialist voor je uitzoeken. Ook waarom dit gebeurt is.

Robin
Reputatie 2
Heb trouwens ook geen mail hierover ontvangen ... Bijzonder.
Reputatie 2
En wat is de korting voor 200/200 MB?
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb inmiddels het echte antwoord en die heb je als het goed is vandaag ook in je mailbox.

Wij verhogen per 1 juli 2018 de internetsnelheid van uw abonnement van 80/8 Mbit/s naar maximaal 100/10 Mbit/s. Daarom verdubbelen wij vanaf 1 juli 2018 gratis uw optie Sneller Internet van 100/100 Mbit/s naar 200/200 Mbit/s. U kunt de optie Sneller Internet op elk gewenst moment uitzetten via MijnKPN.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Beschouwer. Robin was er nog even sneller bij dan ik. Hij heeft je volgens mij een heel duidelijke uitleg gegeven. Ik zie overigens dat je ook al contact met ons hebt gezocht op een andere manier en dat de wijziging weer ongedaan is gemaakt. Ik heb overigens beide mails ook zien staan: de eerste waarin de wijziging naar 200/200 wordt gemeld en de bevestiging dat 100/100 weer actief is. Mijn excuus voor de verwarring.
Reputatie 7
Een collega van mij heeft net een e-mail gekregen met o.a. deze (200/200) gratis verhoging.
Reputatie 2
Mijn contact met KPN (via chat) vertelde mij dat ik per maand meer ging betalen. Daarom heb ik mijn snelheid terug laten verlagen naar 100/100 MB.
Nu blijkt dat het gratis is wil ik weer omhoog naar 200/200 MB.
.
Wie kan mij hierbij helpen? En wie kan de KPN chat informeren over de gratis up grade?
Reputatie 7
Hier blijkt maar weer uit dat je niet te snel moet reageren op met aboaanpassingen, zeker als de ingangsdatum nog lang niet is aangebroken. Eerst ff de kat uit de boom kijken is vaak beter.
Reputatie 2
Nog niets van KPN Webcare vernomen ...
Reputatie 7
Badge +18
Dag Beschouwer. Het klopt dat je nog niets van mij hebt gehoord. Ik ben ondertussen wel aan het kijken wat er mogelijk is. Het lijkt heel eenvoudig om een wijziging weer ongedaan te maken, maar er komt in dit geval iets meer bij kijken. Ik heb de vraag uitgezet en ik kom er bij je op terug als ik meer weet. Ik zie overigens dat je ook een klacht hebt ingediend hierover: uiteraard volgt daar ook terugkoppeling van.
Reputatie 2
Klacht is verholpen door KPN en als het goed is heb ik en 200 Mb glasvezel en mijn les geleerd qua snel reageren. 😉

Topic kan worden gesloten.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Beschouwer! Ik was gisteren niet aanwezig, maar ik zag ook aan mijn kant van de lijn de bevestiging voorbijkomen dat het is opgelost. Goed om te horen en geniet van de extra snelheid!

Reageer